De afgelopen maand kan ik geen oproepen ontvangen omdat die meteen worden doorgeschakeld naar voicemail. Ik heb geen idee hoe ik dit ongedaan kan maken.
Wat misschien hier iets mee te maken heeft is dat vodafone (oude provider) mij een bericht stuurt als ik een voicemail ontvang ookal is mijn provider nu dus Ben.
Heeft iemand misschien een idee wat het probleem is en hoe dit opgelost kan worden?
Beste antwoord door Shaira
Hi @roelfrijn,
Bedankt voor het openen van dit topic. Super onhandig dat je dit zo ervaart. Zou je kunnen proberen met ##002# en de beltoets alle doorschakelingen op te heffen?
Mocht dit geen resultaat opleveren ontvang ik graag in een privébericht jouw verzoek, mobiele nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN nummer. Ik help je dan graag verder.
Bedankt voor het openen van dit topic. Super onhandig dat je dit zo ervaart. Zou je kunnen proberen met ##002# en de beltoets alle doorschakelingen op te heffen?
Mocht dit geen resultaat opleveren ontvang ik graag in een privébericht jouw verzoek, mobiele nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN nummer. Ik help je dan graag verder.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.