Beantwoord

Opgeslagen berichten voicemail terugluisteren

  • 10 January 2018
  • 3 reacties
  • 13627 keer bekeken

Als je een voicemail bericht ontvangt, kun je die nog een keer beluisteren, verwijderen of opslaan. In het verleden heb ik vaker leuke berichtjes, die ik op mijn voicemail heb ontvangen opgeslagen. Hoe kan ik die echter terugluisteren? Of worden ze helemaal niet bewaard?
icon

Beste antwoord door Rox 11 January 2018, 08:34

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Goedemorgen Petra! Ik kan me goed voorstellen dat jij een leuk voicemailbericht opslaat en bewaard voor later. Als jij een voicemailbericht opslaat kun jij deze hierna nog 21 dagen beluisteren daarna wordt hij automatisch verwijderd van het netwerk.

Wil jij een bericht toch nog langer bewaren dan kun je, voordat het bericht wordt verwijderd, het bericht opnieuw afspelen en dan opnieuw kiezen voor bericht opslaan. Zo wordt het bericht opnieuw 21 dagen opgeslagen op het netwerk en kun jij deze blijven beluisteren.

Meer over de voicemail instellingen lees je hier.

Beste Rox,

bedankt voor je bericht. Jammer, dan zijn de berichten van mijn overleden moeder helaas allemaal weg. 😞 Maar voor de toekomst, hoe luister je ze terug als je ze opslaat? In het menu is er geen optie om bewaarde berichten nog een keer te beluisteren.

Vriendelijke groeten,
Petra
Reputatie 7
Badge +7

Ah jeetje Petra! Ik kan me voorstellen dat je hier onwijs van baalt! gecondoleerd met het verlies van jouw moeder en sterkte met verwerken hiervan! Opgeslagen berichten kun je beluisteren door in het voicemail menu voor optie 1 (berichten beluisteren) te kiezen, dan worden alle berichten die op dat moment in jouw voicemail staan (nieuw en opgeslagen) afgespeeld. 

Een alternatief zou zijn om met een andere telefoon (of ander apparaat waarmee je kunt opnemen) de boodschap op te nemen, zodat je deze onbeperkt kunt bewaren.

Nogmaals heel veel sterkte in deze zware tijd. Als we iets voor je kunnen doen dan horen we het graag van je.

Reageer