Ik heb verschillende keren gehad dat ik een melding krijg dat er enkele voice mails zijn, en dan blijkt er een recent te zijn, terwijl de andere enkele dagen oud zijn.
Hebben meer mensen dit? En hoe is het te verhelpen?
Ik heb verschillende keren gehad dat ik een melding krijg dat er enkele voice mails zijn, en dan blijkt er een recent te zijn, terwijl de andere enkele dagen oud zijn.
Hebben meer mensen dit? En hoe is het te verhelpen?
Hoi
Toegangscode voicemail wijzigen
Bel met je mobiel naar 1233 en toets s11] voor het hoofdmenu.
Kies s2] voor de persoonlijke instellingen van je voicemail.
Kies s3] voor pincode.
Kies s1] om de code te wijzigen.
Kies een nieuwe code van vier cijfers als je pincode.
Fatima, bedankt voor je uitleg.
De methode die je beschrijft werkt niet. Als ik 1233 bel kom ik direct in het hoofdmenu.
>11] doet niets. Dus doe ik:
p3] - voicemail instellingen
p1] - wachtwoord wijzigen (dus niet de pincode)
Doet dit hetzelfde als wat jij beschrijft?
Goedemiddag
Wachtwoord
Het wijzigen van het wachtwoord kan alleen in Nederland.
Beste Fatima,
Dit heb ik dus gedaan, zoals in mijn bericht van gisteren staat. Nu wacht ik het af. Als er weer voice mails te laat binnen komen, dan zal ik je berichten zoals je aangeeft.
Groeten,
Jos
Hi
Beste Shaira,
Het gebeurde vandaag weer.
6-12 om 11:46 kwam er een voicemail binnen.
6-12 om 11:47 kwam er een SMS bericht binnen dat er 2 voice mails waren.
6-12 om 12:59 las ik de SMS en luisterde ik de voicemail af. Toen bleek er ook
een bericht van 5-12 om 20:54 te zijn.
Valt hier wat aan te doen? Zo niet, dan Ben ik weg.
Groeten,
Jos
Hi
Het lijkt naar wat je hierboven omschrijft ook dat je niet zo heel goed bereikbaar bent.
Dit kan aan de instellingen van je telefoon liggen. Zou je ahv dit artikel de instellingen in je telefoon even nalopen?
Hallo Shaira,
Ik heb dit gedaan. Ik heb nu een SMS dat er 2 voicemail berichten zijn. Als ik voicemail bel wordt de verbinding direct verbroken en krijg ik: 'Kan niet verbinden´.
Wat nu weer? Hoe los ik dit op?
Hoi
Hallo Fatima,
Mijn voice mail doet het spontaan weer. Als ik weer problemen heb zal ik de gegeven nummers gebruiken.
Bedankt,
Jos
Hoi
Hallo Fatima,
Mijn voice mail doet het spontaan weer. Als ik weer problemen heb zal ik de gegeven nummers gebruiken.
Bedankt,
Jos
Hoi
En nu gebeurde het weer. Ik hoorde van iemand dat die de dag er voor een voicemail had ingesproken. Daarvan had ik geen melding gehad. Toen heb ik iemand anders gevraagd een voicemail in te spreken. En jawel, toen kreeg ik een bericht dat er twee voicemails waren.
Dit is nu al een tijdje af en toe zo. Hoe verhelp ik dit?
Hoi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.