Beantwoord

voicemail uit

  • 29 March 2020
  • 11 reacties
  • 866 keer bekeken

 

L.S.

Ondanks dat in mijn account voicemail op "Uit" staat, en dit meermalen te hebben opgeslagen en ##002# gebeld te hebben zoals gesuggereerd, blijft het voor bellers mogelijk om voicemails in te spreken als ik niet opneem. 

Ik zie vele posts van mensen met hetzelfde probleem, zouden jullie ook voor mij definitief de voicemail-optie kunnen zetten?

Bedankt en vriendelijke groet

icon

Beste antwoord door Romy 30 March 2020, 15:23

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi Koste! Ah, goed dat je even contact opneemt. Ik zie hier dat jouw voicemail uitstaat, maar ik heb jouw simkaart even een reset gegeven. Je kunt jouw toestel over een kwartier herstarten. Kijk dan even of het werkt! Let op, als je zelf naar je eigen nummer of de voicemail belt zet je de voicemail automatisch weer aan. 

Het werkt. Super bedankt Romy!

Reputatie 5
Badge +9

Fijn om te horen, ik wens je een fijne dag!

Hier hetzelfde probleem 😕 Het lukt mij ook niet om mijn voicemail uit te krijgen…

Graag ook even ‘hulp’ 😓

 

Groetjes Daphne

Reputatie 5
Badge +9

Hi Daphne, leuk dat je ons op de community hebt gevonden! Ik help je graag verder. Kun je mij de laatste 2 cijfers van het nummer verstrekken waar het om gaat?

Dit is 08

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Daphne! Ik heb jouw simkaart gereset. De voicemail staat nu uit. Je zou zelf alleen nog je toestel opnieuw moeten herstarten. Let op, als je zelf naar je eigen nummer of de voicemail belt zet je de voicemail automatisch weer aan. 

Goedenavond, 

ook ik heb helaas hetzelfde probleem. Kunt u helpen? 

Groet, Hanja

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @Hanja! Ik heb jouw simkaart gereset. Je zou zelf alleen nog je toestel opnieuw moeten herstarten. Let op, als je zelf naar je eigen nummer of de voicemail belt zet je de voicemail automatisch weer aan. 

Dankjewel. Helemaal top zo!

Reputatie 5
Badge +6

Wat fijn dat het is gelukt! Ik wens je een mooie dag @daphnevanopzeeland :blush:

Reageer