Skip to main content
Antwoord

Voicemail uitzetten

  • April 9, 2019
  • 6 reacties
  • 431 keer bekeken

Ben al 2 maanden bezig met het uitzetten van mijn voicemail. Bij instellingen staat ie uit maar hij staat dus gewoon aan. Inmiddels al 6 of 7 keer contact gehad via de chat waarbij me iedere keer bezworen wordt dat ie nu uit staat. Hij staat dus nog steeds aan. Kan iemand eindelijk dat ding z'n nek omdraaien ?

Hans.

Beste antwoord door Romy

Hi. Ik zie hier dat jouw voicemail uitstaat. Ik heb voor de zekerheid een kleine reset uitgevoerd op de simkaart. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten of dit gewerkt heeft. Je kunt dit uittesten door vanaf een ander nummer te bellen naar jouw voicemail. Wanneer je zelf naar je eigen nummer of jouw eigen voicemail belt, zet je deze automatisch weer aan. Ik wens je een fijne dag toe. 🙂

6 reacties

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • Antwoord
  • April 10, 2019
Hi. Ik zie hier dat jouw voicemail uitstaat. Ik heb voor de zekerheid een kleine reset uitgevoerd op de simkaart. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten of dit gewerkt heeft. Je kunt dit uittesten door vanaf een ander nummer te bellen naar jouw voicemail. Wanneer je zelf naar je eigen nummer of jouw eigen voicemail belt, zet je deze automatisch weer aan. Ik wens je een fijne dag toe. 🙂

  • Auteur
  • Ben op dreef
  • April 10, 2019
Hallo Romy,

Heb het even getest en hij staat nog steeds aan. Dit is begonnen toen m'n abonnement gewijzigd is van 3G naar 4G. Voor die tijd stond ie uit, nadat ie overgezet is naar 4G stond ie ineens aan en is blijkbaar lastig uit te krijgen. Hoor graag van je.

Hans Willemsen.

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • April 11, 2019
Hi Willemsen. Wat onhandig. Zou je het eens kunnen uittesten in een ander toestel?

  • Auteur
  • Ben op dreef
  • April 11, 2019
Onhandig is een understatement. In een ander toestel doet ie identiek hetzelfde. Kon me al niet voorstellen dat het daar aan zou liggen want hij heeft altijd uit gestaan tot m'n abonnement gewijzigd is van 3G naar 4G.

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • April 15, 2019
Daar heb je gelijk in. Ik wil je toch vragen om dit uit te testen zodat we kunnen kijken of de toestel instellingen effect hebben op jouw voicemail status.

  • Auteur
  • Ben op dreef
  • April 15, 2019
Hallo Romy,

Zoals ik al aangaf doet ie in een ander toestel hetzelfde, dat hadden we al geprobeerd.