Beantwoord

Voicemail uitzetten

  • 9 April 2019
  • 6 reacties
  • 426 keer bekeken

Ben al 2 maanden bezig met het uitzetten van mijn voicemail. Bij instellingen staat ie uit maar hij staat dus gewoon aan. Inmiddels al 6 of 7 keer contact gehad via de chat waarbij me iedere keer bezworen wordt dat ie nu uit staat. Hij staat dus nog steeds aan. Kan iemand eindelijk dat ding z'n nek omdraaien ?

Hans.
icon

Beste antwoord door Romy 10 April 2019, 10:19

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi. Ik zie hier dat jouw voicemail uitstaat. Ik heb voor de zekerheid een kleine reset uitgevoerd op de simkaart. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten of dit gewerkt heeft. Je kunt dit uittesten door vanaf een ander nummer te bellen naar jouw voicemail. Wanneer je zelf naar je eigen nummer of jouw eigen voicemail belt, zet je deze automatisch weer aan. Ik wens je een fijne dag toe. 🙂
Hallo Romy,

Heb het even getest en hij staat nog steeds aan. Dit is begonnen toen m'n abonnement gewijzigd is van 3G naar 4G. Voor die tijd stond ie uit, nadat ie overgezet is naar 4G stond ie ineens aan en is blijkbaar lastig uit te krijgen. Hoor graag van je.

Hans Willemsen.
Reputatie 5
Badge +9
Hi Willemsen. Wat onhandig. Zou je het eens kunnen uittesten in een ander toestel?
Onhandig is een understatement. In een ander toestel doet ie identiek hetzelfde. Kon me al niet voorstellen dat het daar aan zou liggen want hij heeft altijd uit gestaan tot m'n abonnement gewijzigd is van 3G naar 4G.
Reputatie 5
Badge +9
Daar heb je gelijk in. Ik wil je toch vragen om dit uit te testen zodat we kunnen kijken of de toestel instellingen effect hebben op jouw voicemail status.
Hallo Romy,

Zoals ik al aangaf doet ie in een ander toestel hetzelfde, dat hadden we al geprobeerd.

Reageer