Skip to main content
Hallo, mijn voicemail staat volgens de ben app ingeschakeld en via 1233 heb ik mijn voicemail ingesproken en gekozen. Als ik gebeld wordt en niet opneem wordt mijn voicemail niet ingeschakeld en krijgt degene die mij belt de mededeling: ‘het nummer dat u nu belt wordt niet beantwoord.’

Daarnaast heb ik de tijd aangepast voordat mijn mobiel moet overschakelen naar voicemail, maar dit verandert uiteindelijk niet als ik met een ander toestel naar mijn mobiel bel. Wat moet ik nu doen?

Hi! Oei, dat is niet de bedoeling. Ik heb jouw simkaart een kleine reset gegeven zodat je voicemail zometeen wel aanstaat wanneer je gebeld wordt. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten of dit gewerkt heeft! Daarnaast wil ik je adviseren om via https://www.ben.nl/service/vraag/771  dit artikel aan te houden wat betreft het langer overlaten gaan van het toestel. Vergeet ook daarna je toestel niet te herstarten! Mocht dit niet werken, kun je daar een reactie achterlaten.


Hoi Romy,

Ik heb Mn telefoon opnieuw opgestart maar het werkt nog steeds niet. Wat nu?

groetjes
Ah, onhandig dat dit niet gewerkt heeft. Je kunt het beste even bellen naar ##002# om alle doorschakelingen van jouw simkaart te verwijderen.
Hallo, inmiddels doet mijn voicemail het weer. Ik heb ook de tijd van het overgaan gewijzigd zoals op de community pagina beschreven is. Bedankt voor de hulp!
Fijn om te horen en graag gedaan. Ik wens je een fijne dag toe!

Ik heb hetzelfde probleem maar na uitzetten werkt hij nog steeds niet


Hoi @ingrid.happinesz! Wat onhandig dat je hier ook tegenaan loopt. Geen zorgen. Ik ga je helpen. Zou je in een privébericht jouw 06-nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen doorgeven?


Reageer