Beantwoord
Voicemail werkt niet
Hallo, mijn voicemail staat volgens de ben app ingeschakeld en via 1233 heb ik mijn voicemail ingesproken en gekozen. Als ik gebeld wordt en niet opneem wordt mijn voicemail niet ingeschakeld en krijgt degene die mij belt de mededeling: ‘het nummer dat u nu belt wordt niet beantwoord.’
Daarnaast heb ik de tijd aangepast voordat mijn mobiel moet overschakelen naar voicemail, maar dit verandert uiteindelijk niet als ik met een ander toestel naar mijn mobiel bel. Wat moet ik nu doen?
Daarnaast heb ik de tijd aangepast voordat mijn mobiel moet overschakelen naar voicemail, maar dit verandert uiteindelijk niet als ik met een ander toestel naar mijn mobiel bel. Wat moet ik nu doen?
Beste antwoord door Romy
Hi! Oei, dat is niet de bedoeling. Ik heb jouw simkaart een kleine reset gegeven zodat je voicemail zometeen wel aanstaat wanneer je gebeld wordt. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten of dit gewerkt heeft! Daarnaast wil ik je adviseren om via https://www.ben.nl/service/vraag/771 dit artikel aan te houden wat betreft het langer overlaten gaan van het toestel. Vergeet ook daarna je toestel niet te herstarten! Mocht dit niet werken, kun je daar een reactie achterlaten.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.