Beantwoord

Bellen, internet, buitenland

  • 19 January 2019
  • 5 reacties
  • 426 keer bekeken

Beste Ben,

Op dit moment rijd ik in duitsland richting Oostenrijk voor een week wintersport. Helaas is vanaf het moment (6 uur geleden) dat ik de grens over reed, mijn service niet meer bereikbaar. Ik heb mijn iPhone meerdere keren opnieuw opgestart, data roaming aan en uit gezet en via de Ben-app geprobeerd instellingen te veranderen: allemaal zonder resultaat. Ik kan handmatig geen netwerk vinden/kiezen. Kunnen jullie mij alsjeblieft verder helpen? Morgen en de rest van de week ga ik de piste op en dan is het erg fijn om te kunnen bellen, smsen of appen.

alvast bedankt!!

vriendelijke groeten, Merijn
icon

Beste antwoord door Romy 22 January 2019, 12:21

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi Merijn. Leuk dat je op wintersport gaat! Minder leuk dat jouw verbinding je in de steek laat. Je geeft aan dat je al je netwerk instellingen hebt proberen te wijzigen. Kun je jouw simkaart eens in een ander toestel uitproberen?
Beste Romy,

Bedankt voor je reactie: de eerste twee dagen snowboarden (zonder bereik) zijn heel lekker!

Ik heb zojuist de simkaart uit mijn telefoon gehaald en in een andere iPhone gezet. Dan geeft deze nog steeds geen service aan / vindt geen netwerk of provider. Oftewel hetzelfde als in mijn eigen telefoon. Kun je me verder helpen met de volgende stap??

vriendelijke sneeuwgroeten!

Merijn
Reputatie 5
Badge +9
Hi. Fijn om te horen dat je fijne dagen hebt gehad, maar ik kan me ook goed voorstellen dat je gebruik wilt maken van jouw bundels. Ik ga je een e-mail versturen met wat extra stappen en jouw simkaart een kleine reset geven. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Mocht dit niet hebben gewerkt kun je de stappen in de e-mail volgen. Sorry voor het ongemak!
Ik heb hetzelfde probleem; jammer dat je hier niet voor iedereen opschrijft wat die extra stappen zijn voor een reset. Had mij en anderen mooi verder kunnen helpen.
Reputatie 5
Badge +9
Hi Katja. Ja, daar heb je helemaal gelijk in! Je kunt dit topic bekijken voor de stappen.

Reageer