Beantwoord

Bellen naar 1800 nummer niet toegestaan

  • 13 March 2019
  • 7 reacties
  • 441 keer bekeken

Hallo,

Ik probeer naar een 1800 nummer te bellen maar dit is niet toegestaan. Waarom niet? Ik heb meerdere telefoon nummers verbonden aan dit account maar het gaat om telefoonnummer dat eindigt op 9076.

Alvast bedankt,
Pim
icon

Beste antwoord door Romy 18 March 2019, 14:42

Bekijk origineel

7 reacties

Ik zie nu dat ik al eerder heb gevraagd over een blokkade op buitenlandse nummers dus zou u ze allemaal kunnen verwijderen? Ik had geen idee dat er meerdere blokkades waren
Reputatie 5
Badge +9
Hi! Ik heb dit voor je nagekeken. Ik zie geen blokkades actief op deze aansluiting. Ik heb voor de zekerheid een kleine reset uitgevoerd op de simkaart. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten hoe dit heeft uitgepakt. Mocht dit niet werken, laat me dan ook weten welke foutmelding je krijgt wanneer je naar dit telefoonnummer belt.
Hi Romy,

Ik heb mijn telefoon opnieuw opgestart en bij het bellen van het 1800 nummer krijg ik nog steeds de foutmelding: "Deze oproep is niet toegestaan, bel voor meer informatie de klantenservice ".

Pim
Reputatie 5
Badge +9
Bedankt voor je informatie. Wat is het exacte nummer dat je probeert te bellen?
1-800-222-1811
Hoi,
Ik probeerde het nummer te bellen zonder de goeie nummers ervoor dus het is nu gelukt. Bedankt voor geduld,

Pim
Reputatie 5
Badge +9
Fijn om te horen dat het nu wel is gelukt. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, hoor ik dat graag. Ik wens je een fijne dag toe!

Reageer