Beantwoord

buitenland bellen

  • 2 June 2020
  • 5 reacties
  • 551 keer bekeken

Kan niet naar buitenland bellen ondanks dat het in de instellingen aan staat ????

icon

Beste antwoord door Romy 6 July 2020, 13:30

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @Reprak1951! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer? Dan kijk ik het graag voor je na.

Reputatie 5
Badge +9

Hi Reprak! We hebben jammer genoeg niks meer mogen ontvangen. Ik hoop hiermee dat jouw probleem is opgelost! Mocht dit niet het geval zijn, neem gerust even contact met me op:blush:

Nee het is nog niet opgelost,andere providers doen het wel maar alleen BEN, doet het niet ?????

We moeten naar een nummer bellen in het buitenland (Frankrijk ) om het hek van een terrein te openen en er door te kunnen, heb je BEN dan kom je er niet in, mijn vrouw zit bij KPN mobiel abonnement die doet het wel ???

Reputatie 5
Badge +9

Ah, dat is niet handig. En ook zeker niet de bedoeling! Bedankt voor het reageren. Als je mij bovenstaande gegevens nog kan versturen via deze link ga ik het voor je oplossen! 

Reputatie 5
Badge +9

Bedankt voor jouw gegevens! Ik zag dat er geen blokkade op jouw simkaart stond voor het bellen naar het buitenland. Ik heb voor de zekerheid een reset op jouw simkaart uitgevoerd. Je kunt jouw toestel over een kwartier herstarten. Mocht het dan niet werken, laat even een berichtje achter!

Reageer