Skip to main content
Beste,



Ik ben momenteel in België en helaas werkt mijn internet niet.

Ik heb wel dataroaming op "aan" gezet...



Alvast dank voor het antwoord!
Hi! Leuk dat je in België bent. Ik wil je adviseren de volgende stappen uit te voeren. Laat me even weten hoe dat is gegaan.
Hi @Romy , dankjewel voor het stappenplan, helaas heb ik nog steeds geen mobiel internet.....
Wat onhandig! Werkt jouw simkaart in een ander toestel wel?
Nee helaas niet, was mooi geweest 🙂
Maar goed @Romy , kun je mij nog helpen?
Bedankt voor jouw informatie. Ja, ik heb jouw simkaart een kleine reset gegeven. Kun je me over een kwartier laten weten of dit heeft geholpen? Mocht dit niet hebben geholpen, kun je me laten weten welke foutmelding je krijgt?
hi @Romy , het heeft geholpen, dank!!!
Super! Wat fijn om te horen, ik wens je een mooie dag toe!

Reageer