Beantwoord

fair use policy

  • 29 December 2020
  • 4 reacties
  • 726 keer bekeken

Goedendag,

 

Ik ben op dit moment klant bij Lebara, maar ben op zoek naar een andere provider aangezien Lebara de Fair use policy hanteert waarbij wordt gesteld dat ik een abonnement heb waarbij ik onbeperkt kan bellen. Maar als ik over de 3000 minuten heen ben, moet ik bij betalen. Geld deze fair use regeling ook voor bellen met Ben?

Ik hoor het heel graag. 

 

Met vriendelijke groet,

Merel 

icon

Beste antwoord door Friesian 30 December 2020, 10:06

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Ben heeft ook een fair use policy. In hoofdlijnen mag je er vanuit gaan dat bij normaal gebruik, je het netwerk niet te veel belast, je er niet mee te maken krijgt. 

Meer informatie. https://www.ben.nl/fair-use-policy

Wat is jullie limiet is dat ook 3000 minuten of 1000 minuten. Ik zou dat graag willen weten.

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @ellen00r! Er geldt geen limiet voor de bundel met onbeperkt bellen en sms-en. Iedereen met een normaal gebruik kan onbeperkt bellen en sms-en naar nationale nummers, met uitzondering van buitenlandse nummers en speciale betaalde servicenummers (bijv. 0900) en betaalde sms-diensten. Ik hoop dat je hiermee verder kunt. Mocht je verder nog vragen of opmerkingen hebben, hoor ik dat graag.

Waarom staat er dan op internet 1000 belminuten als limiet voor ben. Dat was een bericht van 2020 dat ze van alle aanbieders dat meldde. T mobile zat op 10000 belminuten als limiet.

Reageer