Ik heb hetzelfde abonnement als mijn partner en een nieuwe mobiel die zelfs gereset is en de roaming aan stond. Terwijl bij de telefoon van mijn Partner 4g prima verbonden was bleef bij mijn mobiel de E staan en was deze vreselijk traag. Ligt dit aan mijn sim kaart? Aangezien ik pas 1 jaar geleden mijn abonnement geรผpgraded heb? Of kan het iets anders zijn. Ik heb al veel tips opgevolgd vanuit dit forum, echter resetten kan ik zelf niet.
Beantwoord
Geen 4G in het buitenland, enkel E (edge)
Beste antwoord door Carla75
Hartelijk dank voor jouw gegevens
@Carla75 Ik heb een reset gedaan op jouw simkaartinstellingen. Kan jij de mail die ik net naar jou gestuurd heb erbij pakken en alle stappen doorlopen? Voor je dit doet wil ik jou vragen jouw teleofon kort nog even uit en weer aan te zetten. Succes alvast!
Het werkt!! ๐
Bedankt voor je hulp Fatima!!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.