Beantwoord

Geen internet in het buitenland

  • 26 October 2023
  • 2 reacties
  • 72 keer bekeken

Dit jaar wederom op vakantie geweest buiten Nederland en hield mijn hart vast of ik wel internet zou hebben. Helaas is het wederom zo geweest. zodra we de grens over gingen was het internet verdwenen.
in geen enkel land (noch Duitsland-zwitserland-italie) hadden we internet via BEN.
Contact met Ben opgenomen en kregen allerlei smoesje waar het aan zou kunnen liggen,. Zelfs het smoesje dat de simkaart oud was en daar aan kon liggen. /nieuwe sim laten opsturen en wat dacht u? GEEN inernet.
Nu zeg ik … BEN kan niet voldoen aan haar diensen, dan hoef ik toch ook niet meer mijn contract uit te zitten?  JE wordt gewoon voor de gek gehouden bij Ben. 

Nooit meer een abonement afsluiten bij BEN !!! Nog een slechtere provider  als BEN bestaat  er echt niet!!!

 

Ik verwacht wel een SERIEUS respons van de TECHNISCHE dienst van BEN en niet zo'n antwoord van een callcentre miepje / studentje.

icon

Beste antwoord door Fatima 27 October 2023, 13:32

Bekijk origineel

2 reacties

Goedemorgen @Ales Sandro, vervelend te horen dat je deze ervaring hebt met Ben.

Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen om de situatie op te helderen. 

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @Ales Sandro  Wat ontzettend balen dat jij weer geen internet had in het buitenland. Ontzettend sorry hiervoor. Ik wil het echt graag voor jou nakijken. Na even rond te hebben gekeken kwam ik erachter dat je niet bekend bent bij ons? Tenminste niet via onze community. Omdat ik jou graag zo snel mogelijk verder wil helpen wil ik jou vragen om mij via een privebericht jouw naam, postcode en huisnummer, geboortedatum en jouw 06-nummer te sturen. Hartelijk dank alvast!  Intussen kan ij alvast dit topic over '’geen internet in het buitenland'’ erbij pakken en doornemen.

Reageer