Beantwoord

geen netwerkverbinding in buitenland

  • 31 July 2019
  • 7 reacties
  • 475 keer bekeken

Ik heb in het buitenland geen netwerkverbinding. Roaming staat aan. Opnieuw opgestart. Handmatig kiezen...blijft zoeken maar krijg geen netwerk voorgesteld. Ligt het aan mijn sim kaart?
icon

Beste antwoord door Romy 1 August 2019, 11:02

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi @erwindeckers. Ai, dat is niet de bedoeling natuurlijk! Ik heb jouw simkaart even een kleine reset gegeven. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten of dit gelukt is!
Goedeavond. Het is nog steeds niet gelukt helaas. Zijn er nog andere oplossingen te bedenken? Alvast bedankt. Mvg, Erwin
Reputatie 5
Badge +9
Heb je wel jouw mobiele gegevens aan? Mocht dit het geval zijn, kun je jouw simkaart eens in een ander toestel uitproberen. Dan kunnen we bekijken of het aan jouw toestel of simkaart ligt. Ik hoor graag van je!
Ik heb mn simkaart overgezet naar ander toestel en daar ook geen netwerk.ligt dus niet aan toestel. Andere suggestie misschien? Alvast bedankt
Reputatie 5
Badge +9
Bedankt voor jouw informatie. Ik ben bang dat je een nieuwe simkaart nodig hebt. Voor de zekerheid heb ik een grote reset op je simkaart uitgevoerd. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten of dit gelukt is.
Het is gelukt. Dank je wel!
Reputatie 5
Badge +9
Fijn om te horen! Ik wens je nog een fijne dag toe!

Reageer