Sinds de zomer al geen service meer in België, niet bellen, sms’en en internetten. Deze week aantal keer geen en weer gebeld met BEN klantenservice. Alle instellingen opnieuw ingesteld. Roaming staat altijd aan, handmatig instellen lukt niet, telefoon opnieuw opstarten ook niet. Misschien dat ik via hier een oplossing kan krijgen?
Beste antwoord door Merve
Hoi @Isadegroote! Ik snap dat je een oplossing hiervoor wilt. Echter als er geen blokkade is voor roaming, dan zou het gewoon moeten werken. Je zou ook nog eens een kruistest kunnen proberen. Een kruistest houdt in dat je de Ben simkaart in een ander toestel probeert. Dit zou je dan moeten doen als in België bent. Zo kunnen we er namelijk achter komen waar het problemen aan ligt.
Hoi @Isadegroote! Ik snap dat je een oplossing hiervoor wilt. Echter als er geen blokkade is voor roaming, dan zou het gewoon moeten werken. Je zou ook nog eens een kruistest kunnen proberen. Een kruistest houdt in dat je de Ben simkaart in een ander toestel probeert. Dit zou je dan moeten doen als in België bent. Zo kunnen we er namelijk achter komen waar het problemen aan ligt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.