Beantwoord

Geen service en mobiel internet

  • 22 April 2019
  • 7 reacties
  • 417 keer bekeken

Ik ben op Madeira en heb geen telefoon service en mogelijkheid tot mobiel internet. Net een Sim only abonnement afgesloten en kan niets. iPhone opnieuw opgestart, handmatig een service geselecteerd maar ik kan helemaal niets. Wat te doen?
icon

Beste antwoord door Merve 23 April 2019, 13:05

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hoi Roberto1970,

Ik vermoed dat je nog een blokkade hebt voor het buitenland. Dit kan ik voor je deblokkeren. Kun je mij een privébericht sturen met jouw mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer? Dan maak ik het meteen voor je in orde.
Ik heb vanochtend ook een chat gedaan met ben en simkaart is gereset. Helaas zonder resultaat.
Reputatie 5
Badge +6
Dan adviseer ik je om een kruistest uit te voeren. Een kruistest houd in dat je de Ben simkaart in een ander toestel probeert. Zo komen we erachter waar het probleem werkelijk aan ligt.
Helaas, niets werkt. Mijn dochter heeft in dezelfde periode ook een Ben Sim only afgesloten. Wanneer ik haar kaart in mijn telefoon (iPhone 6s) doe krijg ik kort een melding te zien welk netwerk de telefoon gaat kiezen. Daarna meteen geen service melding. Mijn Sim in haar Android werkt ook niet, ook geen service. Dus 2 verschillende telefoons, 2x Ben en 2 niet werkende telefoons op vakantie. Wat nu?
Via de website van Ben Kun je een configuratie bestand downloaden. Dit gedaan maar zie dit nergens terug om het te installeren op mijn iPhone. Wordt er een beetje moedeloos van dat ik 4 dagen niets kan.

Dit zijn de settings op
jullie advies ingesteld.

Reageer