Beantwoord

Geen service in het buitenland EU

  • 21 February 2023
  • 3 reacties
  • 137 keer bekeken

Hallo,

 

Ik heb voor de 3e keer in het buitenland geen service.

Ondertussen op advies van medewerker Ben een nieuwe simkaart en helaas nu bij huidige bezoek buitenland weer geen service. Alle instellingen al nagelopen m.b.v. Chatbox en VPN opnieuw ingesteld. 
Is er nog iets anders mogelijk? Een reset van de simkaart misschien? Las dat dat bij anderen heeft geholpen.

Hoor het graag even.

 

icon

Beste antwoord door Fatima 21 February 2023, 11:31

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @Ikbeninhetbuitenland   Mag ik via een privebericht jouw naam, 06-nummer, geboortedatum en jouw postcode en huisnummer hebben? 😊 Dan zal ik jouw simkaartinstellingen een reset geven. Hartelijk dank alvast! 

Ik had twee telefoonnummers op prepaidkaarten van Vodafone en eenmaal in het buitenland (was in Frankrijk en België) onbereikbaar. De klantenservice 50x gebeld, geen oplossing na alles diverse pogingen. Ook nieuwe simkaarten opgehaald in Breda, weer naar België gereden en weer niet bereikbaar (op geen enkel netwerk). Het enige wat hielp, nummers verhuizen naar een andere provider :) Toen werkte wel alles.  Kan voorkomen dat in de ‘leverstraat’  in de systemen iets niet goed gaat.  Het gaat meer frustraties opleveren dan uitkomsten, tijdelijk je nummer op een prepaid kaart zetten bij een andere provider en dan weer opnieuw aanmelden bij BEN.

Reputatie 2
Badge +1

Hi @banaan, wat vervelend dat dit jouw ervaring is!
Gelukkig is dit in de meeste gevallen met een reset verholpen. 

 

Reageer