Beantwoord

ik kan steeds niet bellen in het buitenland. ben in griekenland

• 5 augustus 2020
  • 8 reacties
  • 405 keer bekeken

Hallo ben nu in Griekenland en kan niet bellen.

Wel internetten.

Dit vorig jaar in Kroatië ook gehad.

Nu weer! Echt super vervelend.

Alles van ben  al geprobeerd maar alle hulp links van ben k aan hij ook niet openen.

Wat nu?

Mvgheidi

icon

Beste antwoord door Romy 7 augustus 2020, 13:07

Bedankt voor jouw gegevens! Ik heb jouw simkaart een reset gegeven, je kunt jouw toestel over een kwartier herstarten. Dan zou het weer moeten werken. Je kunt trouwens in Griekenland het beste verbinden met het netwerk COSMOTE of WIND. Laat me even weten of het heeft mogen werken! 

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi Van den Berg, dat is echt heel erg balen. Als je mij in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van jouw IBAN rekeningnummer kunt versturen kan ik even met je meekijken. Zet je wel de landcode voor het telefoonnummer?

Hoi Romy 

[edit: persoonlijke gegevens verwijderd]

Mvg Heidi 

Reputatie 5
Badge +9

Hi Heidi, bedankt voor je privé bericht. Ik heb je een reactie verzonden :blush:

Reputatie 5
Badge +9

Bedankt voor jouw gegevens! Ik heb jouw simkaart een reset gegeven, je kunt jouw toestel over een kwartier herstarten. Dan zou het weer moeten werken. Je kunt trouwens in Griekenland het beste verbinden met het netwerk COSMOTE of WIND. Laat me even weten of het heeft mogen werken! 

Hoi Romy ik heb mijn mob uit en aangezet en netwerk nogmaals op comote gezet.

Nu doet hij het eindelijk ik kan bellen.

Super fijn!!

Dank je wel.mvg

Reputatie 5
Badge +9

Ah wat super fijn om te horen! Ik wens je nog een hele fijne tijd daar :)

Toch raar dat je van de meeste leest dat dan de simkaart eerst moet worden gereset.

Wat zorgt ervoor dat je dan niet kan bellen en na de reset wel weer?

Reputatie 5
Badge +9

Goedemorgen van den Berg 🙂

Goede vraag! Soms staan instellingen niet goed en moeten deze worden aangepast op de simkaart, wanneer je dan het toestel herstart maakt jouw simkaart opnieuw verbinding met een zendmast en worden de wijzigingen doorgevoerd, maar eigenlijk veel vaker staan de instellingen wel helemaal goed (zoals bij jou), maar lijkt het toch niet te werken.

We wijzigen dan jouw simkaart instellingen twee keer zodat hij bij het opstarten een nieuw signaal krijgt met eigenlijk de oude instellingen. Het is alsof je de simkaart even opnieuw opstart. :)

Reageer