Skip to main content
Beantwoord

In Denemarken kan ik wel data ontvangen, maar geen data versturen

  • 29 June 2024
  • 1 reactie
  • 46 keer bekeken

Op dit moment zijn wij op vakantie in Denemarken. De IPhone 13 mini van mijn zoon is wel verbonden met internet, hij krijgt wel berichtjes en snaps binnen, maar kan ze niet beantwoorden. De IPhone zoekt naar verbinding bij het versturen van bijv een WhatsApp bericht, terwijl het bereik goed is, de statusbalk is volledig. We hebben van alles geprobeerd, roaming uit en aan, in en uit vliegtuigstand, handmatig de APN instellingen invoeren, automatisch en handmatige selectie van het netwerk. Bij het laatste valt het op dat versturen van berichten heel even werkt, variërend van enkele seconden tot een minuut, daarna niks. De status blijft vol... We kunnen geen simkaart wisselen, of de simkaart in een andere telefoon proberen, we hebben daarvoor niks bij ons.

Met vriendelijke groet, 

Fokke

1 reactie

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @Fokke Ik help jou graag verder om uit te zoeken waarom jouw zoon geen berichten kan versturen. Mag ik hiervoor jouw naam, postcode en huisnummer, geboortedatum en telefoonnummer via een privébericht? 😊 Hartelijk dank alvast! Wil jij echt met spoed verder geholpen worden? Bericht mij dan via Messenger op www.facebook.com/groetenvanBen of via de chat op www.ben.nl/service/contact   Bellen naar 0900 0401405 mag ook natuurlijk!

 

Internet in het buitenland

Reageer