Beantwoord

kan niet bellen op 2 van de 3 abonnementen in kroatie

  • 25 July 2021
  • 2 reacties
  • 157 keer bekeken

Ik heb 3 ben abonnementen 1 voor mijzelf en 2 voor de kinderen. Beide abonnementen van de kinderen kunnen niet bellen. Alles al geprobeerd maar niets werkt. Vreemde is wel dat internet zonder problemen werkt.

Dit is reuze onhandig!

kan dit zo spoedig mogelijk worden opgelost?

icon

Beste antwoord door Jolijn 5 August 2021, 09:05

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @e.holleboom!

Ik help je graag verder zodat je kinderen ook gebruik kunnen maken van de abonnementen in het buitenland. Heb je al alle stappen in deze link nagelopen? Dan kijk ik namelijk graag mee of ik iets opvallends kan zien in de instellingen van de abonnementen.

Zou je hiervoor een privébericht kunnen sturen met de telefoonnummers waar het over gaat, je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Dan kan ik dit verder in zien. Je kunt het privébericht sturen naar dit account. Ik hoor graag van je!

Reputatie 3
Badge +7

Hallo!

Helaas heb ik geen berichtje meer van je ontvangen. Hopelijk heb je in de tussentijd via een ander kanaal contact gehad of is het op een andere manier opgelost. Mocht je later toch nog vragen hebben, staan we voor je klaar. Ik zal voor nu deze reactie als antwoord aangeven op je topic.

Reageer