Skip to main content
Beantwoord

netwerk in het buitenland

  • June 16, 2019
  • 4 reacties
  • 294 keer bekeken

Heb sinds midden vorige week (was in Frankrijk) geen mobiele verbinding meer. Thuisgekomen telefoon aan/uit gezet, kaartjes verwijderd en weer ingevoegd, niets helpt. Facturen zijn zoals altijd keurig betaald, heb voldoende MB, het is een al langer lopend abonnement... Hij blijft aangeven dat ik offline ben. Wie o wie? Alvast bedankt.

Beste antwoord door Merve

Hi Mumsel58! Wat vreemd dat je geen verbinding kunt maken met het netwerk. Heb je al geprobeerd om handmatig een netwerk te kiezen? Wellicht dat je dan wel verbinding kunt maken. Ik hoor graag van je of het hiermee werkt.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 17, 2019
Hi Mumsel58! Wat vreemd dat je geen verbinding kunt maken met het netwerk. Heb je al geprobeerd om handmatig een netwerk te kiezen? Wellicht dat je dan wel verbinding kunt maken. Ik hoor graag van je of het hiermee werkt.

  • Auteur
  • June 17, 2019
Hai Merve, ja hoor, ik 'doe' het weer, dank je wel. Brn enigszins digibeetje, dus dit soort dibgen zijn nogal nieuw voor mij😜

  • Auteur
  • June 17, 2019
En typen is óók een schone zaak....

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • June 17, 2019
Fijn om te lezen dat het werkt! Geen probleem hoor. Ik ben hier om jou te helpen. Dus mocht je ergens tegenaan lopen sta ik altijd voor je klaar. Ik wens je een mooie dag😁