Beantwoord

Roaming aanzetten, zonder telefoon?

  • 30 May 2019
  • 3 reacties
  • 331 keer bekeken

Recentelijk ben ik voor de WiFi hotspot van mijn auto overgestapt naar een Ben abonnement. Met de vorige simkaart kreeg ik in het buitenland gewoon internet, maar met de Ben simkaart alleen in Nederland.

De enige verklaring die ik hiervoor heb is dat de Ben simkaart vanuit de verpakking op Roaming-Uit staat en de vorige simkaart op Roaming-Aan. Ik heb geen telefoon (meer) waar ik een Standaard formaat simkaart in kan doen, zodat ik geen mogelijkheid heb op deze simkaart de roaming functie aan te zetten. En via de instellingen op de website kan dit helaas ook niet.

Kan Ben op afstand de roaming functie van mijn simkaart aanzetten?

Met vriendelijk groet,

Loek.
icon

Beste antwoord door Romy 31 May 2019, 10:26

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi Loek. Ik heb jouw simkaart nagekeken, maar geen vreemde instellingen gezien. Ik heb de simkaart een kleine reset gegeven. Je kunt de simkaart over een kwartier opnieuw plaatsen. Laat me even weten of dit gewerkt heeft. Mocht dit niet gewerkt hebben is het noodzakelijk om het in een toestel uit te testen ben ik bang.
Hallo Romy,

Voorlopig kom ik met de auto niet in het buitenland, dus ik kan niet controleren of het probleem nu is opgelost. Konden jullie zien dat roaming UIT stond en, na de kleine reset, nu AAN staat?

Mvg
Reputatie 5
Badge +9
Hi! Ah, dat is balen. Mocht je het kunnen uittesten neem dan vooral contact op. Je kunt dat ook altijd telefonisch doen. De roaming stond al aan, maar een reset wil hierin vaak wel helpen.

Reageer