Sinds wij op vakantie in het buitenland (Denemarken en onderweg in Duitsland) zijn werkt mijn simkaart niet. Ik ben alleen bereikbaar via wifi maar kan niet bellen.
Ik heb alle instellingen al gecontroleerd en opnieuw ingesteld en opgestart. Bij netwerkinstellingen krijg ik de melding dat mijn simkaart niet werkt. Ook mijn dochter met telnr. [edit: telefoonnummer verwijderd] (op account van mijn man) heeft dit probleem. Mijn dochter (op mijn account) en man hebben dit probleem niet.
Bladzijde 1 / 1
Hi! Kan je mij in een privé bericht laten weten om welke nummers het gaat?
Hi @tvermeulen . Bedankt voor jouw privé bericht. Ik zag dat er een blokkade actief stond op het nummer, deze heb ik verwijderd. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Omdat het andere nummer op naam van jouw man staat, is het wegens de nieuwe privacy wet noodzakelijk dat hij zelf contact met ons opneemt. Dan kunnen we verder kijken. Ik wens je nog een fijne vakantie!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.