Skip to main content
Beantwoord

Telefoon op vliegtuigstand in Turkije en nu al 60 euro buiten de bundel

• 8 juli 2023
  • 3 reacties
  • 482 keer bekeken

Margriet Foppen

Goedenavond,

Mijn dochter is letterlijk 5 minuten geleden geland in turkije en ik krijg al een mailtje dat zij 60 euro buiten haar bundel heeft verbruikt.

Zij heeft haar tel op vliegtuigstand en nog heel niet aangeraakt aldus haar vader..

Hoe is dit mogelijk??

Beste antwoord door Rob158

Rob158 schreef:

Ik heb hetzelfde meegemaakt. In Kos (en aan de overkant Turkije). Zet je telefoon op handmatig netwerk zoeken. Dan springt deze niet automatisch over.

Hartelijk dank voor je bericht @Rob158  ðŸ˜Š

Bekijk origineel

3 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • 479 reacties
  • 10 juli 2023

Hoi @Margriet Foppen  Jeetje dat is even schrikken zo net aan het begin van jullie vakantie. 😯  Omdat haar data roaming nog aanstond, al is het vijf minuten, kan het toch zijn dat haar telefoon het een en ander mischien automatisch aan het updaten was? Kan jouw dochter vanwege de privacy wet zelf contact opnemen via www.ben.nl/service/contact? Dan kijken we graag met haar mee. Alvast bedankt voor het doorgeven!  

• Ben op dreef
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 16 juli 2023
Rob158 schreef:

Ik heb hetzelfde meegemaakt. In Kos (en aan de overkant Turkije). Zet je telefoon op handmatig netwerk zoeken. Dan springt deze niet automatisch over.

Hartelijk dank voor je bericht @Rob158  ðŸ˜Š

Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • 479 reacties
  • 18 juli 2023

Hartelijk dank voor je bericht @Rob158 ðŸ˜Š

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

Cookie instellingen