Beantwoord

Abonnement niet geaccepteerd

  • 23 September 2018
  • 3 reacties
  • 496 keer bekeken

  • Ben een ijsbreker
  • 0 reacties
Vorige week een bestelling bij jullie geplaatst, abonnementsverlenging met telefoon , maar helaas zelf niet goed op de kleur van de telefoon gelet. Mijn fout. Na contact met jullie de bestelling geannuleerd en 3 dagen later opnieuw besteld. Daar heb ik geen bezorgmail van ontvangen, maar wel een mail van de annulering van de bestelling, 2 dagen later ook een mail van jullie met de tekst; Jouw bestelling is inmiddels geannuleerd. Sorry voor de vertraging.
Vandaag de hele bestelling maar opnieuw ingevoerd en nu krijg ik onderstaande melding: Bedankt voor je bestelling. Deze is bij mij bekend onder nummer 334606454.
Voordat ik je verzoek tot verlenging kan accepteren onderzoek ik, op basis van jouw gegevens, of je het afgelopen jaar 2 keer of vaker een bestelling hebt geplaatst die je daarna hebt geannuleerd. Ik heb geconstateerd dat dit het geval is. Op basis van dit onderzoek kan ik je verzoek tot verlenging nu niet accepteren.
Ik heb mijn bestelling maar 1keer zelf geannuleerd, wat is er de 2de keer gebeurt???
Hoe kan ik er nu voor zorgen dat mijn bestelling toch geaccepteerd wordt?
icon

Beste antwoord door Shanna 24 September 2018, 11:26

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Goedemorgen Nando! Ik zie dat je de verlenging en het nieuwe abonnement hebt allebei hebt geannuleerd met dezelfde reden. De tweede bestelling heb je waarschijnlijk geannuleerd omdat dit geen verlenging was maar een nieuwe aansluiting. Ik zal aan onze technische afdeling vragen of zij jouw tweede verlenging door willen laten lopen. Ik kan echter niets beloven.
Ik heb een telefoon bij jullie besteld maar hij word afgewezen ordernummer : [edit: telefoonnummer verwijderd]
Reputatie 5
Badge +9
Hi Fatima. Ik heb jouw vraag al beantwoord in dit topic.

Reageer