Beantwoord

Bezorg moment

  • 11 March 2020
  • 3 reacties
  • 524 keer bekeken

Via het schema van de bezorgd dienst kom ik er niet uit. Het is gratis als je van 8 tm 18u. thuis bent… anders moet je bij betalen.

Klopt dit…?

Ze zijn zelf niet bereikbaar, laten je lang aan telefoon hangen en vragen 1 euro extra bel kosten... sorry hoor….

Als ik het bovenstaande goed heb begrepen….. ga ik de bestelling annuleren..

Dit is niet echt anno 2020

icon

Beste antwoord door Romy 12 March 2020, 13:46

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi Info, bedankt voor jouw berichtje. Leuk dat je een bestelling hebt geplaatst. Ja, dit klopt inderdaad. Mocht het niet uitkomen in verband met werk of iets kun je het adres ook aan laten passen naar je werk. Dat je extra moet bijbetalen voor een specifieke tijd is geheel aan jou. Bij andere providers worden deze kosten al ingecalculeerd en kun je een wat flexibere tijd uitkiezen. Wij laten de keuze hierbij aan de klant. Je kan dus kosteloos laten bezorgen zonder doorberekende kosten. Ik hoop dat je wat aan deze uitleg hebt!

Beste Romy, Oke duidelijk antwoord, alleen gaat dit niet werken voor mij. Ik werk met halve dagen.En ik vind raar dat ik ervoor moet betalen.Hoef ik bij andere provider ook niet.En daar heb ik meteen telefoon in mijn hand. Bij jullie duurde het al 8 dagen voordat ik bezorg bericht krijg en dan kan bezorging ook nog eens over 1,5 week…. Ga ik order Annuleren.

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @info7137! Wat jammer dat de bestelling is geannuleerd maar je bent uiteraard vrij om te gaan. Ik wens je een prettige dag toe!

Reageer