Beantwoord

Simkaart nog niet ontvangen

  • 13 October 2021
  • 3 reacties
  • 24 keer bekeken

Hi,

 

Mijn abonnement zou zo’n twee weken geleden ingaan. Tot op heden heb ik mijn simkaart nog niet ontvangen.


Tussentijds heb ik de klantenservice wel telefonisch kunnen bereiken, en is de aanvraag nummerbehoud gepauzeerd.

 

Tevens werd mij toen gemeld dat er z.s.m. een simkaart zou worden opgestuurd, en dat de vorige kaart mogelijk verkeerd verstuurd was omdat de ‘C’ toevoeging bij mij adres zou ontbreken.

In mijn Ben account staat gewoon de C, en nog steeds niets mogen ontvangen.

 

Is er een moderator die mij per PB kan helpen? Dank!

 

 

icon

Beste antwoord door Rolf 20 October 2021, 00:48

Bekijk origineel

3 reacties

Hi @Rolf bedankt voor je berichtje via de community! 

Uiteraard help ik je daar graag bij.

Je kunt mij een privébericht versturen met jouw gegevens en dan kijk ik even met je mee.

 

Hi,

 

Simkaart is binnen, via de chat is het allemaal goed gekomen.

 

Topic mag worden gesloten :)

Wat fijn dat het gelukt is! 

Ik zal het topic afsluiten. 

Reageer