Beantwoord
Bundel mag niet onder startbedrag ná afloop contract
Beste BEN,
Op 31 juli is mijn Sim Only 24 maanden contract afgelopen. Ik mag (van de app) echter nog steeds niet onder het startbedrag van € 10,17 zitten wanneer ik de bundel wil wijzigen. Foutje, of zie ik iets over het hoofd?
mvg, Jasper
PS: Ik wil overigens niet nu mijn bundel wijzigen, maar wellicht wél in de nabije toekomst.
Op 31 juli is mijn Sim Only 24 maanden contract afgelopen. Ik mag (van de app) echter nog steeds niet onder het startbedrag van € 10,17 zitten wanneer ik de bundel wil wijzigen. Foutje, of zie ik iets over het hoofd?
mvg, Jasper
PS: Ik wil overigens niet nu mijn bundel wijzigen, maar wellicht wél in de nabije toekomst.
Beste antwoord door Romy
Hi @j.valkenier ! Goed dat je contact opneemt. Dat is niet de bedoeling. Ik zie dat ik wel elke bundelwijziging mogelijk voor je kan doorvoeren. Kun je eens opnieuw inloggen? Inflatie van 2019 komt inderdaad op jouw huidige abonnement. In het artikel Waarom is mijn abonnement duurder door de inflatiecorrectie? lees je meer. Mocht je nog vragen hebben? Sta ik voor je klaar!
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.