Beantwoord

Bundel weer omlaag kan niet via de app

  • 31 July 2023
  • 3 reacties
  • 22 keer bekeken

Ik heb mijn bundel voor 1 maand omhoog bijgesteld. Nu wil ik mijn bundel weer terugzetten naar mijn oorspronkelijke bundel, met bijbehorende prijs. In de app wordt aangegeven dat dit niet kan, omdat de prijs voor mijn bundel daar lager is dan de prijs die ik nu betaal door de inflatiecorrectie die begin dit jaar is toegepast. Kan iemand van de Klantenservice van Ben mijn bundel weer terugzetten?  

icon

Beste antwoord door Fatima 1 August 2023, 10:29

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Goedemorgen @Nivooijs  Hartelijk dank voor het openen van dit topic. 🙂 Ik kan begrijpen dat je graag je oude bundels weer terug wilt hebben. Ik wil jou voor meer informatie doorverwijzen naar dit topic . Het is bij een bundel wijziging niet mogelijk om onder het maandbedrag ( bij een 12 of 24 maanden abonnement) te komen. Sorry voor het ongemak. 🌷 Probeer een bundel te selecteren dat in de buurt komt van wat jij eerder had. Of kies 4G extra snel, het kan zijn dat hierdoor het bedrag dan net niet meer onder je maandbedrag komt. 

Misschien een idee om dit voortaan duidelijk te vermelden bij het wijzigen van de bundel. Het staat nergens op deze manier vermeld.  Ik ging ervanuit dat het dan wel via een medewerker geregeld zou kunnen worden. Ik vind het prima om de inflatie-prijs weer te gaan betalen.  

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @Nivooijs   Momenteel krijg je dit te zien bij het wijzigen van je bundels:  "Je kunt je bundels altijd wijzigen naar het huidige aanbod. Op Ik Ben en de Ben app vind je de bundels terug waaruit je kunt kiezen"  Bedankt voor je feedback, misschien dat wij het in de toekomst nog iets duideljker kunnen aangeven. Ik zal jouw feedback daarom ook zeker melden bij de juiste afdeling! 💙  

Reageer