De Ben community naar Odido
Stel hier al jouw vragen over jouw contract en bijbehorende bundels
Recent actief
Ik kan mijn bundels niet wijzigen, maar alle rekeningen zijn eel betaald ook als mijn mbs op zijn kan ik geen mb extra aanschaffen. Hoe is dit op te lossen
Wil abonnement van dochter J wijzigen. Als k dan op nu bestellen klik moet k de pincode invoeren vd app die op naam van de andere dochter staat. Kortom ik kan haar bundel NIET wijzigen. We hebben 3 abonnementen bij jullie lopen. Grt A.G
Bij mijn account staat een rekening met de verkeerde naam rekeninghouder. Deze graag aanpassen naar AMP Hartong. Gr. Hanneke van Barneveld
De naam van het rekeningnr klopt niet maar ik kan het niet aanpassen zonder het rekeningnr aan te passen. Hoe dan wel?
Beste BEN medewerker, Is er ook een mogelijkheid een pauze te zetten op de bel/sms bundel zodra men deze verbruikt heeft, zoals bij de internetbundel (MB-pauze)? Groet, Rachid.
Ik betaal op dit moment €15,26 (geen idee waar dit bedrag vandaan komt?!) per maand voor 5GB/300min met 4g en 1000 sms en ik zie dat als ik precies hetzelfde invul bij bundel wijzigen ik er maar 13,50 voor hoef te betalen. Als ik vervolgens op bundel wijzigen klik krijg ik constant een error en gaat het niet door. Help?!
Ik heb vorige maand mijn abonnement verandert maar er is iets niet goedgegaan ik heb n.l ook nog extra 250mb voor 3 euro bij gekocht maar ik heb ze niet verbruikt dus zou ik die 3euro terug gestort krijgen als mijn factuur van december binnen is en die heb ik nu gekregen ik heb hier al 2 maal contact over gehad met jullie via de chat dus als het goed is dan kunnen jullie die 3 euro terug storten op mijn rekening waar jullie het altijd afhalen. Met vriendelijke groet, John Bril.
Vandaag is mijn nieuwe abonnement ingegaan, wat ga ik nu betalen
Kan ik met mijn huidige abbonement (Sim only 24 maanden) een nieuw toestel uitzoeken?
Hallo, Ik heb mijn abonnement verlengd bij Ben met een nieuwe telefoon, maar ik heb wel het aantal MB's aangepast. Ipv. 2500 heb ik nu nog 2000 MB. Ik heb de Ben app op mijn telefoon geïnstalleerd, waardoor ik kan zien hoeveel MB's ik nog heb. Nu zie ik dat mijn oude abonnement nog steeds werkt ipv. mijn nieuwe. Laatst vroeg ik wanneer het nieuwe abonnement ingaat en toen zeiden jullie dat die ingaat zodra de telefoon is bezorgd. Hoe zit dit precies? Mvg
Ik was zojuist niet instaat MB extra aan te schaffen en kon dit uiteindelijk alleen doen door een andere bundel te kiezen. Ik maak hier ie kenbaar dat ik die andere bundel niet wil.
Hallo ik had even een vraag want mijn moeder is onlangs overleden en mijn vader neemt het abonnement over. Ik zijn dochter, het gaat over abonnement gegevens er staat over te dragen mobiele nummer dan moet het nummer van mijn vader dan komen te staan toch? Mvg Anita kamphuis schokker
Melding ''google is gestopt''. Hoe kan ik dit verhelpen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.