Hoi, ik heb sinds dit jaar een sim-only abbonement bij Ben afgesloten, waarbij ik 5g heb bijgenomen. Alleen zie ik nu dat 5g geen optie is voor mijn telefoon (Iphone XR). Liefst heb ik dat Ben, dan gewoon de 5g eraf haalt, maar dat kan zogenaamd niet. De informatie wanneer je 5g kan selecteren, is niet goed neergezet (je moet een link klikken binnen een andere link voordat je die informatie ziet), want dit is wel een hele belangrijke voorwaarde dat je eigelijk meteen moet kunnen zien wanneer je de keuze maakt. Ik vind het wel jammer, want ik betaal dan nu extra voor iets dat ik niet kan gebruiken en 2 jaar aan vast zit. Heeft iemand weleens hetzelfde gehad, en heb je het voor elkaar gekregen te downgraden ondanks dat je vast zit aan het abbonement?
Hoi
Hoi, mijn abbonement/bundel bij Ben is al ingegaan sinds 12 april zoiets, dus ik denk niet dat het nog kan worden geannuleerd. Ik had overigens al gebeld naar een ander nummer van Ben toen ze mij zeiden dat ze niks voor mij kunnen doen. Dusja, ik weet niet of het zin heeft nog te bellen naar dat nummer. Ik vind het wel jammer. Maar ik zal ook even verder kijken wat mijn rechten zijn wat dit betreft.
Dat is spijtig om te horen!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.