Beantwoord

contact reactie

  • 24 May 2021
  • 1 reactie
  • 57 keer bekeken

Merve. Je had gereageerd op het haast onmogelijke. Bepaalde gegevens versterkt ik niet vanwegen daT iedereen dat kan lezen dus heb ik graag contact per Facebook, messenger Twitter in niet me ding. Gelukkig ben ik ver van arm. Dus dat is niet de rede voor contact je ka de foto zien. Je ziet dat er 2 x s10 zijn. Fout ik heb er maar 1 in gebruik. Vanwaar ik contact met ben maakte. Is omdat ik een enkele reactie van ben krijg. Dame ik heb tot nog toe in heel me leven geen ben abbonement afgesloten. Dus zou ik er niets van binnen moeten krijgen oo evnt reclame na. Als je me oo Facebook wilt op zoeken mijn naam is Marcello de Leijer (Ja ja achternaam zou het haast al zeggen, maar had ik niet voor het kiezen) ik hoop dat je dit bericht zodadelijk nog leest en het op kan brengen om bv met jullie zakelijk nr te bellen dat ik echt een nr zie. Indien niet. Goed kans dat ik niet opneem wegens vaak reclame te zijn afz Marcello [edit post: telefoonnummer verwijderd] ps ik kan maar 1 foto toe voegen als ik andere laat zien dan zou Y een duidelijk beeld hebben hoe ernstig het is oh fout 2e foto is wel bij geviegt dame ik ben in Nederland oa daar worden bestellingen geleverd

 

icon

Beste antwoord door Merve 26 May 2021, 08:05

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @Marcellooo! Ik zie dat je weer jouw mobiele nummer deelt op de community. Dit topic is openbaar en te lezen voor iedereen. Ik denk niet dat het de bedoeling is dat iedereen jouw mobiele nummer ziet. Via de community wordt dit een beetje lastig vandaar mijn advies om via Facebook of Twitter contact op te nemen. Je kunt mij uiteraard ook telefonisch bereiken. Ik ben te bereiken op 0900 – 04 01 405. Mocht je toch via de community geholpen willen worden, dan adviseer ik je om mij een privébericht te sturen.

Reageer