Beantwoord

Deblokkeren

  • 6 December 2020
  • 6 reacties
  • 603 keer bekeken

Kunnen jullie voor mij de blokkade van betaalde servicenummers er af halen ?   Hiermee bedoel ik betaalde SMS en bel diensten.

 

Via de app werkt niet

icon

Beste antwoord door Merve 9 December 2020, 13:52

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hoi Marian, 

 

Ik ga even met je meekijken! Kan je mij een privé bericht versturen met jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je IBAN rekeningnummer? 

Ik heb inmiddels een privé bericht gestuurd

Met vriendelijke Groet marian

Blokkade was er af en inmiddels weer opgezet 5ijdens 3enbeting die ik aan het doen was. 

 

De kosten buiten de bundel volgens ben kloppen niet ik heb namelijk niet on 21:30.uur betalingen tegelijk gedaan can 37 euro nog wat.   Dit is onmogelijk.

Ik kan 75 euro voor schieten ju niet doen eind van de maand betaal ik netjes mijn factuur.

 

Graag zie ik een verandering in mijn buiten de bundel want dit klopt echt niet e. Zou graag de betting af willen maken waar ik bijna alles aan betaald had.  75 euro voorschieten lukt niet is ook te ve kosten ik heb minder kosten gemaakt graag zie ik de blokkade dan ook verdwijnen on m'n besting af te maken. 

 

Met vriendelijke groet 

Marian

Ik hoop dat het even uit gezocht kan worden

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Marian! Bedankt voor het doorgeven van jouw gegevens. Ik heb het voor je nagekeken. Ik zie in mijn systeem inderdaad dat er kosten buiten de bundel zijn gemaakt, onder andere om 21.25 uur en om 22.30 uur. Je geeft aan dat je hier niet mee eens bent maar de provider waar je dit van afneemt heeft hier wel kosten voor in rekening gebracht. Ik adviseer je ook om hiervoor contact op te nemen met hen. Wellicht hebben zij hier wel een verklaring voor. 

Sorry maar het word verkeerd begrepen, ik ben het er niet mee eens omdat er 2 dezelfde bedragen word vermeld op het zelfde tijdstip en 1 op ander tijdstip.

2 x het zelfde bedrag klopt niet wat er in mij. Account staat en heb hier ook geen 75euro aan kosten gemaakt. 

 

(zie screenshot

 

Wel zou ik graag de betaling af willen maken waar ik al 80% aan kosten heb gemaakt. Kan de blokkade er af gehaald worden zodat dit afgerond kan worden.

Met vriendelijke groet, 

Marian 

 

Reputatie 5
Badge +6

Oh! Sorry Marian, ik zie het inderdaad. Om deze kosten te kunnen corrigeren zou je de factuur moeten afwachten. De blokkade kunnen wij alleen verwijderen zodra het voorschotbedrag van 75 euro is verwerkt. Zonder die dubbele kosten zit je namelijk al op 75 euro. Mijn advies hierin is dus om de factuur af te wachten voor de dubbele kosten en het voorschotbedrag over te maken zodat je weer gebruik kunt maken van het abonnement. Ik hoop dat je hiermee verder kunt. Mocht je verder nog vragen of opmerkingen hebben, hoor ik het graag.

Reageer