Beantwoord

geen bereik

  • 15 January 2020
  • 5 reacties
  • 299 keer bekeken

Eigenlijk moet ik zeggen Niet bereikbaar!!

Sinds gistermiddag komen er geen sms berichten meer binnen en kan men mij niet bereiken als ze bellen ( krijgen gelijk voicemail)

Na het opnieuw opstarten van mijn telefoon komen de gemiste oproepen en smsjes wel binnen, maar alle nieuwe sms berichten of oproepen weer niet.

Dit is heel vervelend omdat gewoon bereikbaar moet zijn en omdat ik overal 2staps beveiliging heb en nu dus nergens meer in kom, daar ik na het opnieuw opstarten ook steeds opnieuw een code moet aanvragen die dan vervolgens weer niet (via sms) binnen komt.

Graag hoor ik hoe dit zomaar ineens kan en hoe ik dit kan oplossen.

icon

Beste antwoord door Romy 17 January 2020, 16:20

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi Myja! Goed dat je hier contact over opneemt. Ik kan me voorstellen dat dit niet handig is! Krijg je ook geen reguliere SMS’jes/telefoontjes binnen of is het enkel van service diensten? Kun je jouw sim eens in een ander toestel uitproberen om te kijken of het daar wel werkt?

Hi Romy, ik kan helemaal niks ontvangen. Ik kan overigens wel zelf bellen en sms berichten versturen. Er komt alleen helemaal niks binnen regulier of service maakt niet uit. Ik heb mijn sim al in een andere telefoon gedaan en ook daar heb ik hetzelfde probleem.

Reputatie 5
Badge +9

Hi! Bedankt voor je snelle antwoord. Ik heb je kosteloos een simkaart opgestuurd om te kijken of dit het probleem zal verhelpen. Laat even weten of dit verschil heeft gemaakt. Voor nu heb je misschien nog wat aan deze artikelen:

Problemen met SMS

Problemen met bellen

Dankjewel! Ik hou je op de hoogte!

Reputatie 5
Badge +9

Fijn! Ik hoop dat je de simkaart zo snel mogelijk binnen hebt, voor nu een fijne dag gewenst!

Reageer