Voor het eerst in jaren heb ik problemen met het netwerk in het buitenland. Ik kan alleen verbinden met het wifi-netwerk van de camping, maar buiten de camping kan ik niets. Mijn dochter heeft sinds vorige maand een abonnement via Ben en kan overal verbinden met beschikbare wifi-netwerken of internetten via haar bundel, terwijl ik niet eens een netwerk en om te bellen.
Ik heb zojuist geprobeerd om de Ben klantenservice te bellen, maar ook dat lukt niet omdat ik niet ben aangemeld bij een netwerk.
Het lijkt alsof de problemen bestaan sinds ik vorige maand mijn abonnement heb aangepast en één voor mijn dochter heb toegevoegd.
Ik krijg ook geen waarschuwing wanneer uk roaming uitzet, noch een tweede tijd wanneer ik roaming weer aanzet. Kan iemand dit probleem verhelpen? Het is erg vervelend om in het buitenland niet bereikbaar te zijn, ook niet telefonisch.
Beantwoord
geen netwerk en internet
Beste antwoord door Romy
Hi! Dat is niet de bedoeling. Kun je de stappen uit 'geen internet in het buitenland' eens volgen om te kijken of dit verschilt maakt?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.