Mijn nieuwe abonnement is zojuist geactiveerd, alleen heb ik nu geen service. Heb al van alles geprobeerd maar niks helpt.
Hi Tom! Leuk dat je een abonnement hebt afgesloten! Ik zie dat gister jouw nummerbehoud is afgerond. Vandaag zal alles weer moeten werken. Heb je de Ben simkaart al eens opnieuw geplaatst?
Hey, ja ik heb de simkaart al meerdere keren opnieuw geplaatst, maar niks lijkt te werken.
Krijg je wel iets van een foutmelding?
Nee er staat alleen 4g met een kruis erdoorheen
Hoi Tom! Ik zie dat je wel kunt bellen en gebeld worden. Je ervaart dan wellicht alleen problemen met het internet. Ik adviseer je om de APN instellingen goed in te stellen.
Heyy dankjewel, alles werkt nu!
Super! Dan wens ik je een fijn weekend toe
Ik heb een nieuw abonnement afgesloten (met nummerbehoud) ,nu heb ik deze vandaag gekregen en gelijk geprobeerd.
Nu is de Simkaart ontgrendeld maar krijg de melding "geen service" . Ik heb al meerdere keren de simkaart erin en eruit gedaan.
Hi Judith! Wat leuk dat je klant bent geworden bij Ben. Wel jammer dat je nog niet kunt genieten van het abonnement. Inmiddels weet je al waardoor dit nu nog niet mogelijk is. Vanaf 5 juni kun je gebruik maken van het abonnement. Ik wens je alvast heel veel plezier met het abonnement
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.