Beantwoord

geen verbinding met wifi

  • 10 June 2020
  • 5 reacties
  • 577 keer bekeken

Hoi,

Ik heb een problem met de verbinding met het wifi-netwerk bij ons thuis. Ik krijg steeds de melding: verbinding, geen internet op mijn telefoon GalaxyA70. Als ik mijn mobiel opnieuw opstart maakt het even verbinding met het wifi-netwerk en na een paar minuten krijg ik weer de melding: verbinding, geen internet. 

Wat kan ik meer doen?

Gr 

Patricia

icon

Beste antwoord door Merve 16 June 2020, 10:30

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @Patrycja.hernik! Wat vervelend dat je problemen ervaart met de Wifi. Hiervoor zou je het beste contact kunnen opnemen met de provider zelf. Kun je met andere toestellen of apparaten wel verbinding maken met de Wifi? 

Hoi Merve. Mijn man heeft geen probleem met de verbinding met Wi-fi. Een X weken geleden was ook geen probleem voor mij. Maar vanaf vorige week heb ik er lastig. Ik zal even op andere apparat laten kijken

Gr patrycja

Reputatie 5
Badge +9

Wat gek, misschien kun je de WIFI even opnieuw instellen. Werkt dat? (je kunt dan klikken op vergeet netwerk)

Hi Romy, ik heb alles geprobeerd. Ik heb op andere apparat gecheckt en doet het wel. Maar op mijn apparat nog steeds dezelfde probleem. Wat nu?

Reputatie 5
Badge +6

Ah, dat is flink balen! Heb je ook eens geprobeerd om je toestel opnieuw te herstarten?  Helaas kunnen wij hier niet veel aan doen. Ik adviseer je om contact op te nemen met de fabrikant van het toestel. 

Reageer