Beantwoord

Gesprek valt regelmatig weg

  • 21 March 2020
  • 6 reacties
  • 676 keer bekeken

Hallo, 

 

Ik zit nu een tijdje bij Ben maar tijdens een gesprek valt hij af en toe weg. Ik mis hierdoor soms een gedeelte van het gesprek. Dit is zowel thuis als op mijn werk. Toch onhandig tijdens de coronacrisis.

 

Mijn moeder is sinds kort ook bij Ben en die ervaart hetzelfde problemen. We hebben beide een IPhone.

 

Helaas heeft het herstarten van de telefoon geen effect. Kun jullie iets voor mij doen?

icon

Beste antwoord door Romy 1 April 2020, 14:31

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi Jesse! Ahh, dat is zeker onhandig in deze tijd :frowning2:  Kan je deze stappen eens volgen en mij de uitkomst laten weten? 

Zelfde probleem. Sinds gisteren valt gesprek voortdurend weg op mijn iPhone 6.

ik dacht het op te lossen door een nieuwe telefoon te bestellen. Gisteren een iPhone 7 besteld en zojuist geinstalleerd

 maar exact hetzelfde probleem. Ik belde jullie helpdesk, maar heb maar een paar flarden van het welkomstbericht gehoord.

Ben gebruikt het netwerk van T-Mobile.
Komen wij (Ben) daar misschien op de tweede plaats, dus als het druk is, dat we dan geen bereik hebben?

heb op de storingkaart gekeken, maar daar is niets te zien.

graag een oplossing, Piet

Reputatie 5
Badge +9

Hi Piet. Bedankt voor jouw berichtje! Leuk dat je een nieuw toestel hebt, veel plezier er mee. Ik ga je verder helpen met jouw probleem. Je hoeft je geen zorgen te maken dat je vanuit het Ben netwerk op de tweede plaats komt. Jij hebt net zoveel bereik als een T-Mobile gebruiker, 100%. Het probleem kan echter aan iets anders liggen. Heb je hier overal last van of bijvoorbeeld enkel thuis?

Reputatie 5
Badge +9

Hi Piet. Ik heb jammer genoeg niks meer van je mogen vernemen. Ik hoop hiermee dat jouw probleem opgelost is. Mocht dit niet het geval zijn, laat dan vooral een bericht achter!

Hey Romy,

 

Helaas is na de stappen het probleem bij ons nog steeds aanwezig!

Reputatie 5
Badge +9

Hi Jesse, bedankt voor jouw terugkoppeling en wat onhandig dat dit niet lijkt te werken. Zou je voor mij via onze dekkingskaart jouw thuislocatie kunnen invoeren en een klacht invullen? Dan kun je later ook aangeven dat je dit ook bij je werk ervaart, maar op deze manier komt jouw probleem terecht bij mijn collega's van de technische dienst en kunnen zij jou verder helpen! Sorry voor dit ongemak.

Reageer