Skip to main content
Beantwoord

ik ontvang geen verificatie SMS van Digid

  • December 30, 2019
  • 2 reacties
  • 224 keer bekeken

Alle stappen met DigiD doorgenomen. Volgens DigiD zit er een blokkade op door de provider (in mijn geval Ben dus). Kunnen jullie die blokkade opheffen? Liefst zsm want ik moet voor het nieuwe jaar nog formulieren invullen en daar kan ik alleen bij met DigiD.

Overigens ook alle stappen al ondernomen die ik bij veel gestelde vragen kon vinden van Ben. Graag jullie hulp; ben radeloos!

Beste antwoord door Romy

Hi! Erg balen als iets niet geheel lijkt te werken. Wel erg fijn dat je een oplossing gevonden hebt. Bedankt ik wens jou ook een fijne jaarwisseling!

2 reacties

  • Auteur
  • Ben op dreef
  • December 30, 2019

Ben ik weer (de vraagsteller), laatste redmiddel is de simkaart verwijderen en opnieuw in mijn iPhone stoppen. Gelukt!

Na een halve dag bellen (nummer Ben niet bereikbaar) en zoeken tussen vragen en antwoorden nu eindelijk succes!

prettige jaarwisseling allen!

 


Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • Antwoord
  • December 31, 2019

Hi! Erg balen als iets niet geheel lijkt te werken. Wel erg fijn dat je een oplossing gevonden hebt. Bedankt ik wens jou ook een fijne jaarwisseling!