Ik heb nog geen reactie ontvangen op mijn ingevulde formulier ivm dekkingsprobleem(kan niet bellen en gebeld worden. Geen bereik op deze locatie). [edit: casenummer verwijderd]
Wanneer krijg ik daar antwoord op?
Op locatie [edit: [postcode verwijderd] geen bereik voor bellen.
Groet,
Ine van den Broeke
[edit: klantnummer verwijderd]
Beste antwoord door Romy
Hi Ine. Bedankt voor jouw bericht en leuk dat je ons gevonden hebt via de community. Ik heb jouw persoonsgegevens verwijderd in verband met je eigen privacy. Een dekkingskaartklacht duurt gemiddeld 5 werkdagen. Ik kijk graag even met je mee. Kan je me middels een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van het IBAN rekeningnummer verstrekken?
Hi Ine. Bedankt voor jouw bericht en leuk dat je ons gevonden hebt via de community. Ik heb jouw persoonsgegevens verwijderd in verband met je eigen privacy. Een dekkingskaartklacht duurt gemiddeld 5 werkdagen. Ik kijk graag even met je mee. Kan je me middels een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van het IBAN rekeningnummer verstrekken?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.