Beantwoord

Ingevulde dekkingsformulier

  • 29 april 2020
  • 1 reactie
  • 394 keer bekeken

Ik heb nog geen reactie ontvangen op mijn ingevulde formulier ivm dekkingsprobleem(kan niet bellen en gebeld worden. Geen bereik op deze locatie). [edit: casenummer verwijderd]

 

Wanneer krijg ik daar antwoord op?

Op locatie [edit: [postcode verwijderd]  geen bereik voor bellen. 
 

Groet,

Ine van den Broeke

[edit: klantnummer verwijderd]

icon

Beste antwoord door Romy 30 april 2020, 10:18

Hi Ine. Bedankt voor jouw bericht en leuk dat je ons gevonden hebt via de community. Ik heb jouw persoonsgegevens verwijderd in verband met je eigen privacy. Een dekkingskaartklacht duurt gemiddeld 5 werkdagen. Ik kijk graag even met je mee. Kan je me middels een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van het IBAN rekeningnummer verstrekken?

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +9

Hi Ine. Bedankt voor jouw bericht en leuk dat je ons gevonden hebt via de community. Ik heb jouw persoonsgegevens verwijderd in verband met je eigen privacy. Een dekkingskaartklacht duurt gemiddeld 5 werkdagen. Ik kijk graag even met je mee. Kan je me middels een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van het IBAN rekeningnummer verstrekken?

Reageer