Skip to main content
Beantwoord

Ingevulde dekkingsformulier

  • April 29, 2020
  • 1 reactie
  • 401 keer bekeken

Ik heb nog geen reactie ontvangen op mijn ingevulde formulier ivm dekkingsprobleem(kan niet bellen en gebeld worden. Geen bereik op deze locatie). [edit: casenummer verwijderd]

 

Wanneer krijg ik daar antwoord op?

Op locatie [edit: [postcode verwijderd]  geen bereik voor bellen. 
 

Groet,

Ine van den Broeke

[edit: klantnummer verwijderd]

Beste antwoord door Romy

Hi Ine. Bedankt voor jouw bericht en leuk dat je ons gevonden hebt via de community. Ik heb jouw persoonsgegevens verwijderd in verband met je eigen privacy. Een dekkingskaartklacht duurt gemiddeld 5 werkdagen. Ik kijk graag even met je mee. Kan je me middels een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van het IBAN rekeningnummer verstrekken?

1 reactie

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • Antwoord
  • April 30, 2020

Hi Ine. Bedankt voor jouw bericht en leuk dat je ons gevonden hebt via de community. Ik heb jouw persoonsgegevens verwijderd in verband met je eigen privacy. Een dekkingskaartklacht duurt gemiddeld 5 werkdagen. Ik kijk graag even met je mee. Kan je me middels een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van het IBAN rekeningnummer verstrekken?