Hoi @Caspercrose! Ik snap dat je sneller internet wilt. Heb je al op www.ben.nl/buitenland gekeken welke netwerk wel 4G ondersteund? Wellicht is 4G niet beschikbaar voor het netwerk waarmee je daar bent verbonden.
Hoi @Caspercrose! Ik snap dat je sneller internet wilt. Heb je al op www.ben.nl/buitenland gekeken welke netwerk wel 4G ondersteund? Wellicht is 4G niet beschikbaar voor het netwerk waarmee je daar bent verbonden.
Beste @Merve
Ik heb inderdaad gekeken en het netwerk waar ik op zit word ondersteund. Verder zitten mijn ouders op het zelfde netwerk(zij ook hebben een abonnement bij Ben) en zij hebben geen problemen met lagere netwerk snelheden(hebben wel 4G waar ik dus “E”/edge heb).
Groeten,
Casper
Wat onhandig zeg @Caspercrose
Ik help je graag verder, mocht dit nog altijd een probleem zijn.
Zou je mij in een privébericht jouw mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen doorgeven?
Ik ervaar hetzelfde probleem ook al meer dan een jaar. Ik heb zogoed als alles in de iphone instellingen wat betreft mobiele netwerken aangepast en aangeraakt, elke tip die ik online kon vinden geprobeerd en ik ben afgelopen augustus ook nog in contact geweest met jullie klantenservice. Als gevolg hiervan heb ik een nieuwe simkaart ontvangen in de hoop dat dit het probleem zou verhelpen, maar dit was tevergeefs aangezien ik nu in Duitsland zit met een Edge-kwaliteit mobiel netwerk. Ik ben ten einde raad en zou het enorm waarderen als iemand een oplossing zou weten en mij zou kunnen helpen.
Goedemorgen @Finn987! Wat vervelend dat je hier ook problemen mee ervaart.Heb je ook al verschillende netwerken geprobeerd?