Beantwoord

Kan niet bellen en gebeld worden, slechte service zonder oplossing

  • 18 May 2022
  • 1 reactie
  • 110 keer bekeken

Wat een armoedige provider... Sinds gisteren kan ik over het algemeen niet gebeld worden en niet bellen. Af en toe komt er in mijn scherm te staan alleen noodoproepen'of 'geen service', wat dan weet verdwijnt, maar ook dan kan ik niet bellen. Als mensen mij bellen gaat hij gelijk op voicemail. Dan kan ik een tijdje wel bellen en gebeld worden, dan weer niet.

 

De chat is NOOIT bereikbaar, want alle medewerkers zijn druk. Bellen naar de klantenservice kan dus niet. Via Facebook mag ik iedere keer uren op een reactie wachten waar ik niets mee kan, en krijg ik amper info omdat mijn fb naam niet overeenkomt met dit van de contactrant, wat ik toch echt zelf ben. Twitter heb ik niet. Inmiddels al 1,5 bezig, veel te veel tijd en frustratie verder, en nog kan ik 99% van de tijd niet bellen, en dus mijn werk niet kan doen. KAN DIT AUB  CONCREET OPGELOST WORDEN? Ik ben inmiddels meer dan klaar met deze slechte service. 

icon

Beste antwoord door Shaira 19 May 2022, 09:06

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +1

Hi @Jaleesa, bedankt voor het openen van dit topic en wat jammer dat je er op de verschillende kanalen niet helemaal doorheen komt.
Wat vervelend om te lezen dat je dit zo ervaart. Bij voldoende dekking zou je optimaal bereikbaar moeten zijn. 

Hopelijk is het probleem al verholpen zo niet wil ik je vragen om de stappen in dit artikel op te volgen.

Laat je mij even weten of je nu weer goed bereikbaar bent? 

Reageer