Ik bel nog met toestellen die alleen geschikt zijn voor het 2G netwerk. (Nokia 107; Samsung E1190). Sinds enkele maanden is de gesprekskwaliteit een stuk verminderd. Bij zowel inkomende als uitgaande gesprekken vallen stukken weg etc.
Ik dacht eerst dat het aan de telefoon lag; maar bij beide toestellen heb ik dit probleem.
Hebben anderen die ervaring ook?
En wordt inderdaad vooruitlopend op de opheffing van 2G bij het Tmobilenetwerk nu al afgebouwd?
Bladzijde 1 / 1
Hi @harm ! Dat lijkt me niet de bedoeling. Zo ver ik weet wordt dit niet afgebouwd. Heb je toevallig jouw dekking al bekeken via de dekkingskaart?
Dag Romy,
volgens dekkingskaart moet ik op mijn adres ook bij 2G dekking hebben.
Maar dat lost mijn probleem niet op.
Ik betaal een abonnement aan Ben om goed te kunnen bellen en dat lukt op dit moment niet.
Ben is verantwoordelijk om dat probleem a. te diagnosticeren en b. op te lossen.
volgens dekkingskaart moet ik op mijn adres ook bij 2G dekking hebben.
Maar dat lost mijn probleem niet op.
Ik betaal een abonnement aan Ben om goed te kunnen bellen en dat lukt op dit moment niet.
Ben is verantwoordelijk om dat probleem a. te diagnosticeren en b. op te lossen.
Hi @harm . Daar heb je ook helemaal gelijk in! Ik wil je dan ook adviseren om een dekkingsklacht in te vullen via onze dekkingskaart. Dan kun je het probleem melden en zullen mijn collega's van de technische dienst zo snel mogelijk met een oplossing komen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.