Beantwoord

Melding "inloggen bij mobiel netwerk"

  • 24 July 2019
  • 9 reacties
  • 1468 keer bekeken

hoi allen,

sinds een paar dagen krijg ik in Android de melding "Inloggen bij netwerk" als ik de wifi uitzet.
Ik heb mijn abbo verlengd, gaat echter pas in oktober in.

Ik heb het vermoeden dat deze melding toch komt door de aanpassing in mijn abonnement.
Kan dit uitgezocht worden svp ?
icon

Beste antwoord door Shaira 2 November 2021, 16:31

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi Laura. Heb je misschien een screenshot van de melding?
hallo Romy,

zie de bijlage. Als ik op de melding klik, opent Chrome en ga in naar de ben.nl homepage
Kan me niet voorstellen dat ik op de Ik Ben pagina moet inloggen om verbinding te krijgen met het mobiele netwerk.

grt

Reputatie 5
Badge +9
Wat gek! Zou je eens de stappen van 'mobiel internet werkt niet' willen volgen?
hoi, alles gedaan. Kruistest ook, werkt ook niet in in ander telefoontoestel.
Kun je misschien mijn simkaart "resetten"
Reputatie 5
Badge +9
Ah, dat is balen! Ik heb je simkaart een kleine reset gegeven. Je kunt jouw toestel over een kwartier herstarten. Laat me even weten of dit gelukt is!

Goedemiddag,

 

Ik zit in hetzelfde schuitje als Laura.. 

Zouden jullie mij kunnen helpen?

 

 

 

 

hi @Stevenboere, bedankt voor je berichtje onder dit topic.

Wat vervelend zeg!

Heb je aan de hand van dit artikel even nagelopen of de APN instellingen correct staan?

Mocht dit het geval zijn zal ik de internetinstellingen van je simkaart even een reset geven. 
Zou je mij hiervoor een privébericht kunnen sturen met je verzoek en jouw gegevens? Je kunt een bericht sturen naar dit profiel.

Als je hier je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN aangeeft, help ik je graag verder.

Hi @jaccovb had je ook een vraag voor mij?

Reageer