Kan niet bellen en sms.
Heb de simkaart er al een keer uitgehaald, 2 x opnieuw opgestart, en werkt nog steeds niet.
Mvg
Natasja
Kan je handmatig een netwerk selecteren. Als dat kan kies dan het Ben NL/T-Mobile NL netwerk. Ben maakt gebruikt van het T-Mobile netwerk.
- Snotaapje;)
Kan alleen Ben selecteren, of T-Mobile Selecteren, een van de twee.
Internet werkt nog steeds niet.
En bellen, niet aangemeld bij netwerk.
Heb een Samsung S4
APN,s T-Mobile
APN: internet
MCC: 204
MNC: 16
Verificatietype: PAP
Type toegangspunt, internet
APN,s Ben
APN, internet.ben
MCC, 204
MNC, 16
Verificatietype, PAP
Type toegangspunt, internet
Mvg
Natasja
Groetjes, Jolijn
Hebben we al geprobeerd, doet het ook niet.
Geen internet en niet aangemeld bij netwerk.
En geen ontvangst.
En de Apn,s van hier boven werkt ook niet.
Mvg
Natasja
Hebben de sim kaart getest in een Samsung S6, en ook geen internet , en niet bellen.
Heb zelf een Samsung S4.
Heb de eerste Factuurnotificatie al binnen,en nog werkt er niets.
Mvg
Natasja
Heb maar weer eens gebeld naar ben, wat kreeg ik voor mail,
Hallo Natasja,
Jouw mobiele telefoon wordt in principe altijd automatisch aangemeld voor gebruik op het mobiele netwerk. Mocht dit niet gebeurd zijn of ervaar je problemen, dan kun je dit gelukkig ook altijd handmatig doorvoeren. Deze instructies geven je hier een stappenplan voor.
• Ga naar Instellingen en selecteer Meer
• Selecteer Mobiele netwerken
• Selecteer Namen toegangspunten
• Kies het opties – of plussymbool
• Naam: Ben Internet
• APN: voor abonnement voer in internet.ben
• Proxy: Hier voer je niets in
• Poort: Hier voer je niets in
• Wachtwoord: Hier voer je niets in
• MCC: 204
• MNC: 16
• Afhankelijk van je mobiele telefoon kies je de volgende stappen:
• Verificatietype: Hier vink je PAP aan
• Selecteer Type toegangspunt
• Als er een pop-up verschijnt voer dan default met kleine letter is en kies OK
• Als er geen pop-up verschijnt vink je Internet aan
• Verificatietype: Hier vink je PAP aan
• Selecteer Meer
• Selecteer Opslaan en vink Ben Internet aan
• Keer terug naar startscherm
Je mobiele telefoon is nu handmatig ingesteld voor mobiel internet. Start je mobiele telefoon opnieuw op om de instellingen te activeren.
Ik wens je een fijne dag toe!
Heb ik al 20 x gedaan maar er gebeurt niets, geen internet.
Wanneer lossen jullie het op?
Mvg
Natasja
Hoi! Ik heb zojuist je eigen aangemaakte topic hierover beantwoord.
Hoi Alvie, ik zie dat jij via Facebook verder bent geholpen via mijn collega Yasmin. Hou je postcode goed in de gaten want er is een leuk pakketje naar je onderweg!
Bij jou is weer iets anders aan de hand. Jij ondervindt hinder door deze storing.
Met vriendelijke groet,
Marijke Doornbos
M.v.g. Marijke Doornbos
He jeetje Marijke,
dat schiet natuurlijk niet op!
Ik ben meteen het systeem ingedoken om te kijken of ik bijzonderheden kan vinden die dit probleem veroorzaken. Alles in jouw klantkaart en op het netwerk staat goed ingesteld, geen gekke dingen te zien aan deze kant. Ik wil je adviseren om de stappen in dit topic te doorlopen om te achterhalen waar dit probleem door wordt veroorzaakt zodat we dit kunnen oplossen!
Dankzij de bovenstaande stappen plan en een beetje eigen inzicht
Dankzij de bovenstaande stappen plan en een beetje eigen inzicht
Aaaaaah fijn om te lezen dat je weer online bent Bloemetje! 😃 Heel veel plezier met jouw Ben abonnement!
Dan is mijn advies aan jou ook om de stappen in dit topic te doorlopen, josmanonrietbergen. Zo kunnen we erachter komen wat er aan de hand is. Ik zie dat jij dezelfde vraag ook via dit topic hebt gesteld, jij hebt hier echter nooit meer op gereageerd waardoor ik jou niet verder heb kunnen helpen. Dit doe ik uiteraard graag alsnog via het door jou aangemaakte topic!
Hier ook het zelfde probleem
Gister tussen 8.30 en 17.30 zou nummerbehoud plaats vinden en t nieuwe abonnement ingaan.
Als ik op mijn ben pagina kijk zie ik wel m'n tegoed maar ik heb geen service en ik kan niet bellen of SMS versturen
Groet Julia
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.