Skip to main content
Heb 14 dagen een abonnement bij julle en geeft aan, niet aangemeld bij netwerk.

Kan niet bellen en sms.

Heb de simkaart er al een keer uitgehaald, 2 x opnieuw opgestart, en werkt nog steeds niet.



Mvg



Natasja
Hallo Natasja,



Kan je handmatig een netwerk selecteren. Als dat kan kies dan het Ben NL/T-Mobile NL netwerk. Ben maakt gebruikt van het T-Mobile netwerk.



- Snotaapje;)
Hallo



Kan alleen Ben selecteren, of T-Mobile Selecteren, een van de twee.



Internet werkt nog steeds niet.

En bellen, niet aangemeld bij netwerk.

Heb een Samsung S4



APN,s T-Mobile



APN: internet

MCC: 204

MNC: 16

Verificatietype: PAP

Type toegangspunt, internet



APN,s Ben



APN, internet.ben

MCC, 204

MNC, 16

Verificatietype, PAP

Type toegangspunt, internet



Mvg



Natasja
Hoi Natasja, bedankt voor het testen, jammer om te horen dat het niet heeft gewerkt. Zou je de simkaart eens in een ander toestel kunnen plaatsen? Ik hoor graag of je daar wel gebruik kan maken van je abonnement!



Groetjes, Jolijn
Hoi



Hebben we al geprobeerd, doet het ook niet.

Geen internet en niet aangemeld bij netwerk.

En geen ontvangst.



En de Apn,s van hier boven werkt ook niet.



Mvg



Natasja
Hoi



Hebben de sim kaart getest in een Samsung S6, en ook geen internet , en niet bellen.



Heb zelf een Samsung S4.



Heb de eerste Factuurnotificatie al binnen,en nog werkt er niets.



Mvg



Natasja
Hoi



Heb maar weer eens gebeld naar ben, wat kreeg ik voor mail,



Hallo Natasja,



Jouw mobiele telefoon wordt in principe altijd automatisch aangemeld voor gebruik op het mobiele netwerk. Mocht dit niet gebeurd zijn of ervaar je problemen, dan kun je dit gelukkig ook altijd handmatig doorvoeren. Deze instructies geven je hier een stappenplan voor.

• Ga naar Instellingen en selecteer Meer

• Selecteer Mobiele netwerken

• Selecteer Namen toegangspunten

• Kies het opties – of plussymbool

• Naam: Ben Internet

• APN: voor abonnement voer in internet.ben

• Proxy: Hier voer je niets in

• Poort: Hier voer je niets in

• Wachtwoord: Hier voer je niets in

• MCC: 204

• MNC: 16

• Afhankelijk van je mobiele telefoon kies je de volgende stappen:

• Verificatietype: Hier vink je PAP aan

• Selecteer Type toegangspunt

• Als er een pop-up verschijnt voer dan default met kleine letter is en kies OK

• Als er geen pop-up verschijnt vink je Internet aan

• Verificatietype: Hier vink je PAP aan

• Selecteer Meer

• Selecteer Opslaan en vink Ben Internet aan

• Keer terug naar startscherm

Je mobiele telefoon is nu handmatig ingesteld voor mobiel internet. Start je mobiele telefoon opnieuw op om de instellingen te activeren.

Ik wens je een fijne dag toe!



Heb ik al 20 x gedaan maar er gebeurt niets, geen internet.

Wanneer lossen jullie het op?



Mvg



Natasja
Superfijn dat je je simkaart in een ander toestel hebt uitgeprobeerd Natasja! Ik weet dat het een vervelende vraag is maar zo weet ik meteen dat het probleem door je simkaart wordt veroorzaakt en niet door het netwerk of je mobiele telefoon! Dit is een probleem dat helaas niet met een instelling of druk op de knop opgelost kan worden. Ik heb daarom meteen een nieuwe simkaart voor je op de post gedaan!
Zelfde probleem hier 😞
Ik heb ook zelfde probleem
Zelfe probleem hier. Kan sinds zaterdag niet bellen of gebeld worden. Oude sim doet het ook niet meer 😞
Ik heb ook zelfde probleem



Hoi! Ik heb zojuist je eigen aangemaakte topic hierover beantwoord.



Zelfde probleem hier :(



Hoi Alvie, ik zie dat jij via Facebook verder bent geholpen via mijn collega Yasmin. Hou je postcode goed in de gaten want er is een leuk pakketje naar je onderweg!



Zelfe probleem hier. Kan sinds zaterdag niet bellen of gebeld worden. Oude sim doet het ook niet meer :(



Bij jou is weer iets anders aan de hand. Jij ondervindt hinder door deze storing.
Ik kan al dagen niet bellen. Krijg steeds de melding niet aangemeld bij netwerk! Heb pas mijn internet bundel omhoog bijgesteld maar bellen was al onbeperkt. Wat is er aan de hand? Als een ander mij belt valt de verbinding steeds weg. Ik kan Ben ook niet bereiken via bellen en via messenger nog geen antwoord. Betaal er voor dus wil er ook gewoon gebruik van kunnen maken!



Met vriendelijke groet,

Marijke Doornbos
Toevoeging op mijn bericht. Ik heb nog steeds de zelfde telefoon en simkaart daar is niks in en aan veranderd.

M.v.g. Marijke Doornbos

He jeetje Marijke,

dat schiet natuurlijk niet op!

Ik ben meteen het systeem ingedoken om te kijken of ik bijzonderheden kan vinden die dit probleem veroorzaken. Alles in jouw klantkaart en op het netwerk staat goed ingesteld, geen gekke dingen te zien aan deze kant. Ik wil je adviseren om de stappen in dit topic te doorlopen om te achterhalen waar dit probleem door wordt veroorzaakt zodat we dit kunnen oplossen!

 


Ik had het zelfde probleem! Heb 4g op 3g gezet en toen melde hij zich wel aan op netwerk!!!! Ik kan weer bellen jeujjjj

Dankzij de bovenstaande stappen plan en een beetje eigen inzicht
Ik had het zelfde probleem! Heb 4g op 3g gezet en toen melde hij zich wel aan op netwerk!!!! Ik kan weer bellen jeujjjj

Dankzij de bovenstaande stappen plan en een beetje eigen inzicht




Aaaaaah fijn om te lezen dat je weer online bent Bloemetje! 😃 Heel veel plezier met jouw Ben abonnement!
Ikkrijg ook de melding niet aan geneld bij netwerk heel vervelend
Ikkrijg ook de melding niet aan geneld bij netwerk heel vervelend



Dan is mijn advies aan jou ook om de stappen in dit topic te doorlopen, josmanonrietbergen. Zo kunnen we erachter komen wat er aan de hand is. Ik zie dat jij dezelfde vraag ook via dit topic hebt gesteld, jij hebt hier echter nooit meer op gereageerd waardoor ik jou niet verder heb kunnen helpen. Dit doe ik uiteraard graag alsnog via het door jou aangemaakte topic!

Hier ook het zelfde probleem

Gister tussen 8.30 en 17.30 zou nummerbehoud plaats vinden en t nieuwe abonnement ingaan.

Als ik op mijn ben pagina kijk zie ik wel m'n tegoed maar ik heb geen service en ik kan niet bellen of SMS versturen

 

Groet Julia