Skip to main content

Ik ben regelmatig en steeds vaker niet bereikbaar op mijn BEN nummer. Hij gaat vaak gelijk door naar voicemail. Ook op verschillende toestellen geprobeerd.

Hi Suzanne! Goed dat je contact opneemt. Ik adviseer je de tijd van het overgaan langer in te stellen. Dit kan tot maximaal 30 seconden. Hier lees je hoe dat moet! Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!


Hi Suzanne! Goed dat je contact opneemt. Ik adviseer je de tijd van het overgaan langer in te stellen. Dit kan tot maximaal 30 seconden. Hier lees je hoe dat moet! Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!

Dag Romy, dat is niet het probleem…. Als ik wel bereikbaar ben, gaat de telefoon gewoon over en ook lang genoeg…. . Echter vaak gaat de telefoon helemaal niet over en gelijk naar voicemail. Netwerkdekking is prima, ook dat is niet probleem. Het probleem doet zich voor bij verschillende toestellen die ik heb geprobeerd.


Hi Suzanne! Wat gek dat je het probleem ook in andere toestellen ervaart. Ik adviseer je alsnog het probleem via www.ben.nl/dekkingskaart door te geven. Dan kunnen mijn collega’s van de technische dienst dit voor je uitzoeken.


Hi Suzanne! Wat gek dat je het probleem ook in andere toestellen ervaart. Ik adviseer je alsnog het probleem via www.ben.nl/dekkingskaart door te geven. Dan kunnen mijn collega’s van de technische dienst dit voor je uitzoeken.

Beste Merve, de dekking is prima. Wij hebben 5 BEN abonnementen op ons adres…

Alleen ik heb het probleem. Het lijkt eerder dat de (al heel oude) SIM kaart kuren vertoont (Kruis test gedaan). Waar kunnen wij de SIM kaart laten vervangen?


Ik ben regelmatig en steeds vaker niet bereikbaar op mijn BEN nummer. Hij gaat vaak gelijk door naar voicemail. Ook op verschillende toestellen geprobeerd.

De dekking is prima. Wij hebben 5 BEN abonnementen op ons adres…

Alleen ik heb het probleem. Het lijkt eerder dat de (al heel oude) SIM kaart kuren vertoont (Kruis test gedaan). Waar kunnen wij de SIM kaart laten vervangen?


Hi Suzanne, ah sorry dat ik jouw vraag eerst niet goed had begrepen. Een andere simkaart opsturen zal het probleem niet oplossen als ik lees dat jouw simkaart wel goed werkt in andere toestellen (Dit klopt, toch?). Dan ligt het echt aan het toestel. Misschien kun je jouw netwerk eens handmatig instellen.


Hi Suzanne, ah sorry dat ik jouw vraag eerst niet goed had begrepen. Een andere simkaart opsturen zal het probleem niet oplossen als ik lees dat jouw simkaart wel goed werkt in andere toestellen (Dit klopt, toch?). Dan ligt het echt aan het toestel. Misschien kun je jouw netwerk eens handmatig instellen.

Nee het probleem doet zich in andere toestellen ook voor, dat staat duidelijk in alle berichten hier voor  


Hi Suzanne, ah sorry dat ik jouw vraag eerst niet goed had begrepen. Een andere simkaart opsturen zal het probleem niet oplossen als ik lees dat jouw simkaart wel goed werkt in andere toestellen (Dit klopt, toch?). Dan ligt het echt aan het toestel. Misschien kun je jouw netwerk eens handmatig instellen.

Nee het probleem doet zich in andere toestellen ook voor, dat staat duidelijk in alle berichten hier voor  

Ik heb op eigen kosten zojuist maar een nieuwe SIM kaart besteld….. 


Hi Suzanne, ik hoop dat de simkaart het verschil gaat maken. Ik heb de kosten voor je vergoed. Deze zul je op jouw volgende factuur terug vinden!


Reageer