Skip to main content

Wil je ook graag gebruik maken van 5G maar werkt dit nog niet zo goed? Neem dan de volgende stappen door: 

  • Een mobiele telefoon geschikt voor 5G; op imei.info kan je het IMEI-nummer van de mobiele telefoon invoeren, er moet dan een groen vinkje staan bij GSM, HSDPA, LTE én 5G. Of zoek op toesteltype op gsmarena.com, bij “Network” moet dan 5G staan.
  • Staat 5G aan in het abonnement?
  • Staat de telefoon ingesteld op 5G?
  • Meest recente softwareversie op je mobiel
  • 5G dekking op de locatie 
  • Accubesparing moet uitstaan

Heb je alle stappen gevolgd maar nog steeds geen 5G verbinding? Laat dan gerust een berichtje achter. Ik help je graag verder💙


Kijk hier voor mijn toestelhulp.

@BenOmar Sinds twee weken heb ik geen verbinding meer met 5G. Wat ik ook doe aan instelling op mijn S22, de verbinding wordt niet gemaakt. Met de klantenservice al reeds gekeken naar de instellingen van mijn abonnement, maar daar lijkt alles goed te staan. Ook de nieuwe apn verbinding opgezet, dus nu weet ik het niet meer. Graag hulp.


Goedemiddag  @Wouter1508   Ik heb jouw vraag net opgepakt via het topic dat jij net geopend hebt. Kijk je mee? 😊


Reageer